Blog

Začínáte s uceleným marketingem? Víme, co budete potřebovat.

Nechcete, aby váš byznys stagnoval, ale naopak ho toužíte posunout na další úroveň? Ucelený marketing pomůže s obojím. Tedy pokud je správně a kvalitně pojatý. Podívejte, co k tomu budete potřebovat.

Kvalitní – a úspěšný – marketing představuje ucelený systém mnoha aktivit, které jsou ve vzájemné symbióze. A každé z nich je třeba věnovat náležitou péči.

Podobnou, jakou byste věnovali kompletní rekonstrukci domu. Můžete si vyladit interiér do dokonalosti, ale pokud nemáte dostatečně zateplenou fasádu nebo vám skrz střechu protéká voda, tak se časem vlhkost změní v plíseň a ten vymazlený obývák bude znehodnocený.

K vysněnému bydlení zkrátka potřebujete schopné zedníky, elektrikáře, klempíře, střechaře a další šikuly, kteří svou část provedou kvalitně a ve finále bude vše fungovat.

Jak toho dosáhnete?

Můžete se spolehnout na vlastní šikovnost a realizovat vše svépomocí. Můžete si pro každou činnost zajistit specialistu. Nebo se domluvíte s firmou, která se o vše postará, a vy tak nemusíte nic řešit. Stejně jako naši klienti, kterým poskytujeme komplexní marketingový servis.

Co ucelený marketing zahrnuje?

  1. Firemní identitu
  2. Grafický design
  3. Webové stránky
  4. Lepenou reklamu
  5. Venkovní reklamu
  6. Reklamní předměty
  7. Foto a video

Reklamní agentura v Ostravě nabízí kompletní marketingový servis

V naší reklamní agentuře v Ostravě zajišťujeme full servis, protože jednotlivé propagační aktivity jsou spojené nádoby, které tvoří jeden velký celek. Veškerý marketingový potenciál naplníte pouze tehdy, když precizně sladíte všechny jeho složky.

Pojďme si je blíže představit.

1. Firemní identita

Začněme trošku ze široka. Možná jste si všimli, že dnes je mezi lidmi bez rozdílu věku a pohlaví hodně populární tzv. tepláková móda, kdy se nejen na výlety, ale i do města chodí v mikině, pohodlných kalhotách, teniskách a s kšiltovkou. 

Jak tento trend souvisí s firemní identitou? Zdánlivě nijak, ale s trochou představivosti nám poslouží jako názorný příklad toho, proč je tak důležitá. 

Firemní identita jako módní policie

Představte si, že na ulici míjíte dvě osoby. Která z nich by na vás působila lépe?

První, od hlavy až k patě sladěná v jedné značce, ve stejné barvě a s totožnými motivy, nebo druhá, která má křiklavě červenou čepici Nike, tmavě modrou mikinu Adidas, zelené tepláky Under Armour a na nohou bílé Pumy?

I když třeba tento styl není úplně váš šálek kávy, tak musíte uznat, že ten první outfit působí lépe. Stylově. Je totiž ucelený, sladěný a člověk, který ho nosí, si očividně dal záležet na tom, jak vypadá, a nepodcenil jediný detail. Zatímco ten druhý na sebe pravděpodobně bez velkého přemýšlení naházel to, co mu zrovna přišlo pod ruku, a možná i nevědomky dává okolí najevo, že mu je vcelku jedno, jak vizuálně působí navenek.

A o tom firemní identita je.

Abyste působili stylově a jednotně.

Filozofie, hodnoty a způsoby komunikace

Firemní identita (často uváděná pouze jako CI, což je zkratka anglického výrazu corporate identity) označuje soubor pravidel, na základě kterých firma vystupuje nejen vůči svým zákazníkům a dodavatelům, ale také interně vůči zaměstnancům. Jak se to projevuje?

Firemní identita definuje barvy, které firma používá nejen v logu, ale také na všech materiálech, které opouštějí tiskárny a e-mailové schránky. 

Říká, jak a kde je možné použít logo nebo jaké písmo mohou reklamní materiály obsahovat. 

Určuje také, jestli má společnost svým klientům tykat nebo vykat, zda je jazyk v e-mailové komunikaci, na sociálních sítích, promo materiálech apod. spisovný a odborný, či naopak uvolněný a přátelský.

Nesourodá firemní identita může zákazníky zmást

Korporátní identita tak umožňuje jednotné vystupování firmy napříč všemi kanály a na všech úrovních. Díky tomu zákazníci přesně ví, jak vypadají a působí propagační materiály firmy, takže každou reklamu, příspěvek nebo newsletter od ní ihned identifikují. Bez celistvé CI však každý zaměstnanec reprezentuje společnost jen podle vlastního uvážení, což může působit nesourodě a zákazníky to snadno zmate. 

Proto by všechny marketingové aktivity měly vycházet z firemní identity. Jen v takovém případě bude mix celistvý, sourodý a efektivní.

2. Tvorba webových stránek

Lidová šuškanda je sice stále fajn, ale bez webových stránek to už dneska opravdu nejde. A ne jen tak ledajakých. K úspěchu na internetu potřebujete pěkné, rychlé, uživatelsky přívětivé a pro mobily i vyhledávače optimalizované stránky. Celkové grafické pojetí webu a použité barvy i font písma by měly v ideálním případě vycházet z firemní identity.

3. Grafický design

Máte jen jednu šanci udělat první dojem. Proto je potřeba nalézt cestu, jak vyjádřit firemní hodnoty v grafické podobě, abyste zaujali pěkně zpracovanou vizitkou, bannerem, letákem nebo katalogem. Základem úspěchu je kreativní logo, které by mělo – stejně jako výsledné produkty – respektovat korporátní identitu.

4. Lepená reklama

Nejen on-line světem pohlcen jest člověk – a to samé platí i pro marketing. Každý z nás občas odtrhne oči od monitoru nebo displeje. V reálném světě jsme denně vystaveni nepřebernému množství vizuálních podnětů, kterým můžeme, ale nemusíme věnovat svou pozornost. Proto v uceleném marketingovém mixu nesmí chybět lepená reklama, díky které budete vidět na autě, ve výloze nebo na cedulích.

5. Venkovní reklama

Ze stejného důvodu doporučujeme nepodcenit i starou dobrou venkovní reklamu. Světelná reklama, billboardy nebo reklamní vlajky a plachty představují stále velmi efektivní způsob, jak o sobě dát vědět. A naše reklamní agentura v Ostravě zajistí nejen návrhy, ale i výrobu těchto předmětů.

6. Reklamní předměty

Reklamní předměty jako propisky, diáře, trička nebo kšiltovky ve firemních barvách a s logem společnosti sice nejsou alfa a omega marketingu, ale můžete s nimi podpořit svou identitu. 

7. Foto a video

Na internetu – a zejména sociálních sítích – na nás působí mnoho různých vlivů, které soupeří o naší pozornost. V dnešní době zaujmete především živou a dynamickou prezentací, vedle které zblednou klasické textové příspěvky závistí. Proto je vhodné doplnit marketingový mix o akční videa nebo kvalitní fotografie.

 

Začněte s uceleným marketingem ještě dnes

Chcete maximalizovat své šance na úspěch? Nechte si v naší ostravské reklamní agentuře zpracovat firemní identitu, ať všechny vaše marketingové aktivity mohou být celistvé, sourodé a efektivní. Kontaktujte nás.

 

 

Naše reference

Co o nás říkají naši klienti?

Velmi dlouho jsme hledali firmu se skutečně dobrými grafiky. Bylo to pro nás zásadní, protože jsme chtěli vytvořit firemní identitu. Nejen že se to MARFU povedlo, zcela to předčilo naše očekávání. Polepy vozů, trolejbusu, bannery, letáky nebo návrhy na billboardy, vše vždy přípraví profesionálně a v krátkém čase. Určitě doporučuji všem, kteří hledají kvalitu a spolupráci se skvělými lidmi.

Mgr. Vlasta Schreierová
Jednatelka ADIV, spol. s r.o.

Velmi si ceníme naší dlouhodobé spolupráce s firmou Marf, která nám vytvořila interní software, který urychlil a zefektivnil naší práci, přesně tak jak jsme si představovali. Veškeré naše náměty dokážou a dokázali vždy perfektně zpracovat a převést do reality. Na jedničku funguji také polepy aut a veškeré reklamní předměty/aktivity, a to včetně návrhu! Děkujeme Marfu, ze se vždy snaží vystihnout styl a ducha naši firmy tak jak si přejeme. Díky vám je naše firma úspěšnější!

Adam Gajdoš
PODLAHY Gajdoš s. r. o.

Se společností MARF spolupracujeme již celou řadu let a nejvíce oceňujeme jejich tvůrčí nápady, individuální přístup a rychlost, se kterou reagují na naše požadavky. Díky článkům na naše webové stránky a materiálům, které pro nás připravují, přinášíme pro naše zákazníky stále něco nového. Jsme velmi spokojeni se službami, které poskytují a rozhodně nemáme v plánu měnit.

Pavel Pyszko
Jednatel ANTICOR Bohemia s.r.o.

Pamatuji si na první schůzku s panem Fujcikem, kde jsem mu představil neznámou zatím neexistující akci Rainbow Run, psal se únor roku 2015 a jediné co jsme v té době měli, bylo datum, místo a název akce. Takže náš požadavek byl: „Vymyslet logo, vytvořit web, který měl specifický registrační systém, billboardy, motiv na trička, plakáty a celková identita Rainbow Run. A to vše do třech týdnů, protože v květnu se už mělo běžet.

Společnost MARF splnila všechny mé požadavky na jedničku – rychlý přístup produkčních, skvělá grafická práce a náročný web. Další roky se naše spolupráce rozšířila i do dalších oblastí marketingové činnosti. Děkujeme za profesionální přístup, důvěru v začátcích.

Roman Fučík
Ředitel Rainbow Run

Děkujeme za mnoholetý nadstandartní, trpělivý a pečující přístup k realizaci našich mnohy velmi specifických požadavků. Kvalita výsledků naší spolupráce je vždy na vysoké úrovni. Vážíme si profesionality a vstřícného přístupu všech pracovníků agentury MARF.

PhDr. Lucie Paprsteinová
Vedoucí Intervenčního centra Bílý kruh bezpečí, z.s.

Spolupráce se společností MARF byla vždy tzv. na jedničku, tzn. výborná. Společnost vždy dodala požadované služby a výrobky v plném rozsahu a v požadovaných termínech. V případě řešení složitějších zadání ze strany zákazníka dokázala přispět svými náměty a kreativitou k naplnění našich představ. Její zaměstnanci byli vždy ochotní, trpěliví a spolehliví.

Ing. Petr Hodek, MBA
Předseda představenstva a generální ředitel ČEZ Teplárenská, a. s.

Profesionální přístup, rychlé a spolehlivé jednání a skvěle odvedená práce. To je MARF. Se společností spolupracujeme prakticky od jejího založení, po celou dobu této dlouhodobé spolupráce nám vždy vyšli maximálně vstříc. Při změně loga naší společnosti a s tím spojené změně polepu aut byla společnost MARF jasná volba. Do budoucna se na společnost MARF rádi a bez váhání určitě obrátíme. Díky jejich osobnímu a profesionálnímu přístupu a kvalitnímu zpracování zakázky můžeme spolupráci s MARF všem doporučit.

Michal Štěpánek
Jednatel TISKÁRNA GRAFICO s.r.o.

Spolupracujeme s MARFem od roku 2012 a jejich profesionalita, rychlost a nápady byly opět potvrzeny při našem nejnovějším projektu – autoškoly. Nechtěli jsme autoškolu tuctovou, ale jasnou značku se vším všudy! Začali jsme od základů, od rychlých operativních konzultací, některé probíhaly mailem, jiné osobně, až jsme vypracovali firemní identitu – jasné, dobře čitelné a zapamatovatelné logo, webové stránky, polepy vozidel a další reklamní služby, jaké si jen dokážeme představit. ZA NÁS SUPER VÝSLEDEK!!! ...bo nemáme rádi čučkaření...

Ing. et Ing. Karel BLECHA, MOA
Jednatel

MARF je pro nás synonymem pro oslavy 25. výročí vzniku společnosti PHARMOS, a.s. Díky kompletnímu zastřešení odborné části i večerního programu „Marfem“ jsme měli pozitivní zpětnou vazbu od téměř 300 zúčastněných hostů. Proaktivní přístup, organizace, kreativita a pozitivní odezva na naše změny v harmonogramu (a že jich nebylo málo) je to, co společnost charakterizuje. Při příštích oslavách bude MARF naší volbou č. 1.

Ing. Pavla Šústalová
Referent marketingu PHARMOS, a.s.

S firmou MARF máme dlouholeté zkušenosti. A to, že jsou dlouholeté, je známkou toho, že jsme spokojeni.

Oceňujeme, že naše požadavky, ať už se týkají programování webové prezentace nebo grafiky všeobecně, zpracovávají rychle a pečlivě, vždy podle zadání. Taktéž konzultace z oboru e-marketingu a internetového působení naší firmy patří jistě k přínosným.

Spolupráci s touto firmou vřele doporučujeme.

Kamil Toman
Technický manažer Dexon.cz

Spolupráce naší firmy s marketingovou agenturou MARF představuje klíčový prvek naší strategie marketingu a růstu. Po téměř dvouleté spolupráci můžeme s jistotou říci, že tato spolupráce přináší významné výhody a příležitosti pro naši firmu a značku ASB. Klíčovým faktorem je kvalita jejich práce. Od grafického designu přes obsahový marketing až po sociální média, agentura dodává materiály a kampaně vysoce profesionální úrovně, které oslovují naši cílovou skupinu a přinášejí vynikající výsledky. Jejich tým odborníků je dobře obeznámen s nejnovějšími trendy a technikami v oblasti marketingu, což nám umožňuje vytvářet strategie a kampaně na nejvyšší úrovni. Komunikace s týmem agentury je efektivní a transparentní. Jsou vždy ochotni naslouchat našim nápadům a zpětné vazbě, zároveň však přichází s vlastními inovativními nápady a řešeními. Celkově jsme s dosavadní spoluprací s marketingovou agenturou MARF spokojeni. Jejich profesionalita, kreativita a ochota naslouchat našim potřebám nám poskytují jistotu, že jsme s partnerem, na kterého se můžeme spolehnout, a těšíme se na budoucí spolupráci.

Ing. Jiří Grulich
Jednatel společnosti

Se společností MARF spolupracujeme ve věci reklamních materiálů, billboardových ploch, grafiky a polepů automobilů více než 10 let. Za celou dobu vše funguje bezvadně, zaměstnanci jsou vždy ochotní a komunikativní a vše díky tomu běží skvěle. Jsme rádi, že máme takového obchodního partnera, protože nic není problém.

Přejeme mnoho stejně spokojených zákazníku jako je společnost RPS Czech.

Petr Syslo
Jednatel RPS Czech, s.r.o.

Se společností MARF spolupracujeme již řadu let a po celou dobu jsme s jejich prací spokojeni co se týče rychlosti, ochoty i kvality. Na společnosti si nejvíce cením jejich osobního přístupu k zákazníkovi, jejich umění naslouchat a vycházet vstříc. Velmi si naší spolupráce vážím a myslím, že kdyby bylo více takových firem, naše životy by byly veselejší. 

Ing. Kateřina Huráková
obchodní asistent, Control spol. s r.o.

S reklamní agenturou MARF spolupracuje náš úřad již delší dobu. S úrovní všech služeb jsme velice spokojeni. Oceňujeme především rychlost a zároveň kvalitu zpracování zakázek. Dále si ceníme  zejména individuálního přístupu, velmi dobré komunikace, spolehlivosti a pečlivosti. Za Úřad městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky můžeme spolupráci vřele doporučit.

Martina Gavendová
Referent kultury a prezentace městského obvodu Ostrava – Mariánské Hory a Hulváky

Grafickou firmu MARF s. r. o. jsme oslovili na doporučení od zákazníka, který si společnost vychvaloval. A opravdu kladné reference, které jsme slyšeli, byly opodstatněné. Ochota, vstřícnost, profesionalita, příjemné prostředí, loajální zaměstnanci, časová flexibilita a mnohé další. Po dobu naší spolupráce s firmou MARF s. r. o. byly všechny provedené grafické návrhy, polepy, zhotovené výrobky vždy přesně podle našich představ. Nápady, které jsme na zaměstnance společnosti „chrlili“ byly vždy dotažené přesně do reálné podoby. K firmě nemáme žádné výhrady a spolupráci můžeme jen doporučit.

Bc. Lucie Židková, MBA
Marketingový koordinátor ADIV, spol. s r.o.

Chtěli byste pomoct s uceleným marketingem?
Napište nám

Chráněno reCAPTCHA, platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.