Reklama a marketing pod jednou střechou
Klidně si hoďte nohy nahoru. Náš kreativní tým pracuje za vás. Postaráme se o web i reklamu a přivedeme vám nové zákazníky.
To byla jízda! Když nás z PPD Delivery oslovili s žádostí ohledně vytvoření obalů a loga pro svou novou značku, vůbec jsme netušili, že se tato spolupráce rozroste do takových rozměrů. Slovo dalo slovo a nyní pro klienta spravujeme komplexní řešení marketingu a správu webu, včetně veškeré on-line i offline propagace. Provedeme vás cestou, jak z původní poptávky obalů a loga vznikla zábavná a silná značka se vším všudy.
Nově zrozená značka LyoPro se zabývá prodejem BARF pamlsků pro psy a kočky.
www.lyopro.cz
V počátcích spolupráce se jednalo pouze o poptávku loga a obalů pro novou značku, jakmile jsme ale jednou začali pro LyoPro vytvářet návrhy, přirozeně se naše spolupráce rozšiřovala - a pokračuje až do dnes.
Původní zadání znělo takto:
• Obaly pro novou značku pamlsků.
• Tvorba nového loga.
Nastavili jsme spolu ale nové cíle:
• Kompletní grafické řešení obalů a dalších materiálů.
• Responsivní e-shop na míru.
• Vytvořit a vybudovat celou značku.
• Pokračovat v on-line marketingu a propagaci.
Prvním krokem je obvykle analýza trhu. V tomto případě měl ale klient jasnou představu o tom, jak by jeho značka měla vypadat, tak jsme provedli (doslova) rychloanalýzu trhu, bez které se žádná marketingová práce neobejde, a hned v závěsu následovaly první návrhy grafiky. Společnost nám nechala volnou ruku při tvorbě vizuálu a my jsme již od prvního návrhu věděli, že jsme se značkou propojení. Naše vize byla jasná – odlišit pamlsky LyoPro od ostatních tím, že ukážeme jejich jedinečnost, originalitu a hravost. Víte, co se říká: „Kdo se bojí, nesmí do lesa.“ Proto jsme se rozhodli zvolit opravdu pestrou paletu barev.
Do očekávání a představ klienta jsme se trefili už s prvním návrhem. To nás přesvědčilo, že jsme opravdu na stejné vlně. Mohli jsme tedy pokračovat dále v naší tvorbě krok za krokem.
Zajímavost: Celou značku a její produkty doprovází celkem čtyři maskoti - dvě kočky a dva psi, kteří mají dokonce svá jména, jelikož jsou to mazlíčci majitelů!
Vzhledem k tomu, že jsme nastavili rozmanitou a barevnou grafiku produktů, e-shop měl působit jednoduše a přehledně. Na tomto úkolu spolupracoval tým grafiků, IT i marketingu. Občas (a hlavně u LyoPro) je víc prostě víc.
Zajímavost: Díky tomu, že jsme se s klientem takzvaně jeli na stejné vlně již od počátku, dokázali jsme tento projekt dokončit za necelého půl roku! I s pauzou na kafe.
Naše spolupráce nespočívá pouze v on-line prezentaci. Pro LyoPro tvoříme také velké množství tiskovin a reklamních předmětů, na které si můžete sáhnout, jako jsou obaly, stojany, stany a mnoho dalšího. Takto jsme pomohli značku dostat také do offline prostoru a nezůstala pouze virtuální. LyoPro je prostě vidět všude a poznáte ho na první pohled.
Dalším krokem naší spolupráce s LyoPro je on-line marketing. Pro značku nastavujeme a spravujeme PPC reklamy a také se staráme o sociální sítě - budujeme komunitu a tvoříme influencer marketing. Projekty, které nikdy nekončí, jsou naše srdcovka - vytvořit značku a vidět ji růst, je skvělý pocit.
Co jsme nakonec pro klienta uskutečnili?
• Originální grafickou prezentaci značky napříč všemi on-line i off-line kanály.
• Vytvořili jsme e-shop na míru.
• Vytvořili jsme reklamní tiskoviny a předměty.
• Dále pracujeme na komplexní správě on-line marketingu napříč všemi kanály.
Tento projekt nás nesmírně baví, jelikož se na něm může podílet celý tým MARFu od grafiků, přes programátory až po markeťáky. Jsme šťastní, že jsme jeho součástí a že můžeme rozvíjet značku LyoPro a jeho on-line i offline prezentaci.