Aktuality

Ostrava na ShopCampu! Kdo nás vykolejil a kdo mile překvapil?

Sekce: Co se děje v MARFu?

 

ShopCamp – už 11 let pořádaná akce na pražském ČVUT. O téhle konferenci jste už možná slyšeli, takže se radši podíváme na pár highlightů, které jsme s kolegyní Veronikou na akci zažily. Prozradíme vám, kdo nás svým názorem vykolejil, a kdo nás příjemně překvapil a pobavil. E-commerce a marketing jsou nekonečný vesmír otázek a odpovědí, ale díky ShopCampu jsme si mohly na pár z nich aspoň posvítit. Chtěli byste nahlédnout do zákulisí naší cesty? Podívejte se na naše Instagram reels

Atmosféra, neformální setkání a networking

Atmosféra byla příjemná. A co teprve ty snacky a vychlazené pití na každém rohu! Viděli jste někdy tolik dobrot na jednom místě? Stánky partnerů praskaly ve švech, rozdávaly produkty zdarma (já jsem nemohla minout Notino, Veronika se zase zamilovala do kávy u stánku LeadHub) a mezi kávovými pauzami jsme navázaly hned několik nových kontaktů. Vizitky létaly vzduchem a mám pocit, že od návratu mi mobil vibruje nonstop... asi čas otevřít LinkedIn.

4 top přednášky, které nás uchvátily

Některé speakery jsme znaly, jiné jen z doslechu, s ostatními jsme se seznámily až v samotném přednáškovém sále. Všichni přednášející nám předali skvělá know-how, příklady z praxe a jedinečné pointy, které se jen tak nedozvíte. Samozřejmě je nám líto, že se neumíme rozdvojit nebo roztrojit, abychom mohly být na všech přednáškách a workshopech současně. Proto vám níže vypíšeme pouze 4 přednášky, ačkoli děkujeme i všem ostatním!

Martin Kudrna a Jan Coufal (CEO a founder, Bikero.cz)

O tom, že je důležité správně zacílit na svou cílovou skupinu (a tedy "Jak je důležité míti Františka"), jsme věděly už dávno. Ale způsob, jakým nám kluci z Bikero.cz předali svůj příběh, nás dostal. Lehce nekorektní humor, ukázka konkurenčního videa, a pak jejich vlastní promo, kde si zahrál nejen CEO, ale i někteří zaměstnanci.

Co jsme si z přednášky odnesly za myšlenku? Nesnažte se být značkou PRO VŠECHNY! Raději najděte svého Františka. O cílové skupině jsme vám už jednou psali také my, připomeňme si to: Kdo je vaše cílová skupina? Tipy, jak stanovit správnou cílovou skupinu pro vaše online kampaně

Shop Camp 2024

Radka Breitzetelová a Aneta Abelová (CMO, Leadhub & Performance and AI Manager, VUCH)

Jakmile jsme se zaposlouchaly do přednášky Radky a Anety, úplně jsme zapomněly na zápisky do deníčku. Z těch všech astronomických čísel nám sice trochu šla hlava kolem, ale takovým tím hezkým způsobem. Značku VUCH asi znáte, hlavně dámy s vášní pro puntíky. My s obdivem tleskáme, protože vyšvihnout se od roku 2015 až do dnešních čísel – a to hlavně díky E-MAILINGU – to je prostě svatý grál marketingu! Klobouk dolů a díky za inspiraci. Jako marketingová agentura si odnášíme další skvělý příběh a všechny tipy rozhodně začneme implementovat i my. Jistojistě!

Daniel Kvíčala & Radim Uher (DVA MLUVČÍ)

Tihle dva to mají v malíku. Bavili nás drsným marketingovým humorem a ukázali, jak se dostat na vrchol, a to i přes marketingovou nevěru (jak tvrdil Daniel). I když se nemohl dostavit osobně, spolu s Radimem předvedli online show, o kterou jsme rozhodně nechtěli přijít. Co nás ale vykolejilo? Paretovo pravidlo prý neplatí! Podle jejich výzkumu není 80:20 tak úplně pravda. Malé firmy by měly zapomenout na remarketing (alespoň dočasně) a radši sázet na novou akvizici, dokud je z čeho brát.

Petra Pacáková (CEO s duší markeťáka, Dotidot)

Petru jsme do té doby neznaly, což byla určitě velká škoda. Její přednáška o PPC reklamě byla plná užitečných tipů.

Máte e-shop? Tohle bude fungovat v roce 2025

Na závěr pár klíčových bodů, které se nám vryly do paměti jako hřebík do dřeva. Co si odnášíme za hlavní myšlenky?

A co zůstává pořád stejně důležité? Naslouchejte zákazníkům a řešte jejich problémy, ne svoje. Nabídněte jim pomocnou ruku a ukažte, že jim rozumíte. Summa summarum, potvrdilo se nám, co jsme tušily. Propojení marketingových nástrojů má obrovskou sílu a přináší výsledky. Pokud nevíte, jak na to, nezoufejte – od toho jsme tady my. Agentura není influencer, ale tým profesionálů, co má pevné zázemí a funguje tak trochu jako chobotnice – zvládá všechno najednou.

Chcete jednu takovou marketingovou chobotnici? Těšíme se na spolupráci!

CHCI ROZJET MARKETING

Naše reference

Co o nás říkají naši klienti?

Děkujeme za mnoholetý nadstandartní, trpělivý a pečující přístup k realizaci našich mnohy velmi specifických požadavků. Kvalita výsledků naší spolupráce je vždy na vysoké úrovni. Vážíme si profesionality a vstřícného přístupu všech pracovníků agentury MARF.

PhDr. Lucie Paprsteinová
Vedoucí Intervenčního centra Bílý kruh bezpečí, z.s.

Spolupráce naší firmy s marketingovou agenturou MARF představuje klíčový prvek naší strategie marketingu a růstu. Po téměř dvouleté spolupráci můžeme s jistotou říci, že tato spolupráce přináší významné výhody a příležitosti pro naši firmu a značku ASB. Klíčovým faktorem je kvalita jejich práce. Od grafického designu přes obsahový marketing až po sociální média, agentura dodává materiály a kampaně vysoce profesionální úrovně, které oslovují naši cílovou skupinu a přinášejí vynikající výsledky. Jejich tým odborníků je dobře obeznámen s nejnovějšími trendy a technikami v oblasti marketingu, což nám umožňuje vytvářet strategie a kampaně na nejvyšší úrovni. Komunikace s týmem agentury je efektivní a transparentní. Jsou vždy ochotni naslouchat našim nápadům a zpětné vazbě, zároveň však přichází s vlastními inovativními nápady a řešeními. Celkově jsme s dosavadní spoluprací s marketingovou agenturou MARF spokojeni. Jejich profesionalita, kreativita a ochota naslouchat našim potřebám nám poskytují jistotu, že jsme s partnerem, na kterého se můžeme spolehnout, a těšíme se na budoucí spolupráci.

Ing. Jiří Grulich
Jednatel společnosti

Se společností MARF spolupracujeme již celou řadu let a nejvíce oceňujeme jejich tvůrčí nápady, individuální přístup a rychlost, se kterou reagují na naše požadavky. Díky článkům na naše webové stránky a materiálům, které pro nás připravují, přinášíme pro naše zákazníky stále něco nového. Jsme velmi spokojeni se službami, které poskytují a rozhodně nemáme v plánu měnit.

Pavel Pyszko
Jednatel ANTICOR Bohemia s.r.o.

S firmou MARF máme dlouholeté zkušenosti. A to, že jsou dlouholeté, je známkou toho, že jsme spokojeni.

Oceňujeme, že naše požadavky, ať už se týkají programování webové prezentace nebo grafiky všeobecně, zpracovávají rychle a pečlivě, vždy podle zadání. Taktéž konzultace z oboru e-marketingu a internetového působení naší firmy patří jistě k přínosným.

Spolupráci s touto firmou vřele doporučujeme.

Kamil Toman
Technický manažer Dexon.cz

S reklamní agenturou MARF spolupracuje náš úřad již delší dobu. S úrovní všech služeb jsme velice spokojeni. Oceňujeme především rychlost a zároveň kvalitu zpracování zakázek. Dále si ceníme  zejména individuálního přístupu, velmi dobré komunikace, spolehlivosti a pečlivosti. Za Úřad městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky můžeme spolupráci vřele doporučit.

Martina Gavendová
Referent kultury a prezentace městského obvodu Ostrava – Mariánské Hory a Hulváky

Velmi si ceníme naší dlouhodobé spolupráce s firmou Marf, která nám vytvořila interní software, který urychlil a zefektivnil naší práci, přesně tak jak jsme si představovali. Veškeré naše náměty dokážou a dokázali vždy perfektně zpracovat a převést do reality. Na jedničku funguji také polepy aut a veškeré reklamní předměty/aktivity, a to včetně návrhu! Děkujeme Marfu, ze se vždy snaží vystihnout styl a ducha naši firmy tak jak si přejeme. Díky vám je naše firma úspěšnější!

Adam Gajdoš
PODLAHY Gajdoš s. r. o.

Velmi dlouho jsme hledali firmu se skutečně dobrými grafiky. Bylo to pro nás zásadní, protože jsme chtěli vytvořit firemní identitu. Nejen že se to MARFU povedlo, zcela to předčilo naše očekávání. Polepy vozů, trolejbusu, bannery, letáky nebo návrhy na billboardy, vše vždy přípraví profesionálně a v krátkém čase. Určitě doporučuji všem, kteří hledají kvalitu a spolupráci se skvělými lidmi.

Mgr. Vlasta Schreierová
Jednatelka ADIV, spol. s r.o.

MARF je pro nás synonymem pro oslavy 25. výročí vzniku společnosti PHARMOS, a.s. Díky kompletnímu zastřešení odborné části i večerního programu „Marfem“ jsme měli pozitivní zpětnou vazbu od téměř 300 zúčastněných hostů. Proaktivní přístup, organizace, kreativita a pozitivní odezva na naše změny v harmonogramu (a že jich nebylo málo) je to, co společnost charakterizuje. Při příštích oslavách bude MARF naší volbou č. 1.

Ing. Pavla Šústalová
Referent marketingu PHARMOS, a.s.

Se společností MARF spolupracujeme ve věci reklamních materiálů, billboardových ploch, grafiky a polepů automobilů více než 10 let. Za celou dobu vše funguje bezvadně, zaměstnanci jsou vždy ochotní a komunikativní a vše díky tomu běží skvěle. Jsme rádi, že máme takového obchodního partnera, protože nic není problém.

Přejeme mnoho stejně spokojených zákazníku jako je společnost RPS Czech.

Petr Syslo
Jednatel RPS Czech, s.r.o.

Profesionální přístup, rychlé a spolehlivé jednání a skvěle odvedená práce. To je MARF. Se společností spolupracujeme prakticky od jejího založení, po celou dobu této dlouhodobé spolupráce nám vždy vyšli maximálně vstříc. Při změně loga naší společnosti a s tím spojené změně polepu aut byla společnost MARF jasná volba. Do budoucna se na společnost MARF rádi a bez váhání určitě obrátíme. Díky jejich osobnímu a profesionálnímu přístupu a kvalitnímu zpracování zakázky můžeme spolupráci s MARF všem doporučit.

Michal Štěpánek
Jednatel TISKÁRNA GRAFICO s.r.o.

Pamatuji si na první schůzku s panem Fujcikem, kde jsem mu představil neznámou zatím neexistující akci Rainbow Run, psal se únor roku 2015 a jediné co jsme v té době měli, bylo datum, místo a název akce. Takže náš požadavek byl: „Vymyslet logo, vytvořit web, který měl specifický registrační systém, billboardy, motiv na trička, plakáty a celková identita Rainbow Run. A to vše do třech týdnů, protože v květnu se už mělo běžet.

Společnost MARF splnila všechny mé požadavky na jedničku – rychlý přístup produkčních, skvělá grafická práce a náročný web. Další roky se naše spolupráce rozšířila i do dalších oblastí marketingové činnosti. Děkujeme za profesionální přístup, důvěru v začátcích.

Roman Fučík
Ředitel Rainbow Run

Spolupracujeme s MARFem od roku 2012 a jejich profesionalita, rychlost a nápady byly opět potvrzeny při našem nejnovějším projektu – autoškoly. Nechtěli jsme autoškolu tuctovou, ale jasnou značku se vším všudy! Začali jsme od základů, od rychlých operativních konzultací, některé probíhaly mailem, jiné osobně, až jsme vypracovali firemní identitu – jasné, dobře čitelné a zapamatovatelné logo, webové stránky, polepy vozidel a další reklamní služby, jaké si jen dokážeme představit. ZA NÁS SUPER VÝSLEDEK!!! ...bo nemáme rádi čučkaření...

Ing. et Ing. Karel BLECHA, MOA
Jednatel

Grafickou firmu MARF s. r. o. jsme oslovili na doporučení od zákazníka, který si společnost vychvaloval. A opravdu kladné reference, které jsme slyšeli, byly opodstatněné. Ochota, vstřícnost, profesionalita, příjemné prostředí, loajální zaměstnanci, časová flexibilita a mnohé další. Po dobu naší spolupráce s firmou MARF s. r. o. byly všechny provedené grafické návrhy, polepy, zhotovené výrobky vždy přesně podle našich představ. Nápady, které jsme na zaměstnance společnosti „chrlili“ byly vždy dotažené přesně do reálné podoby. K firmě nemáme žádné výhrady a spolupráci můžeme jen doporučit.

Bc. Lucie Židková, MBA
Marketingový koordinátor ADIV, spol. s r.o.

Spolupráce se společností MARF byla vždy tzv. na jedničku, tzn. výborná. Společnost vždy dodala požadované služby a výrobky v plném rozsahu a v požadovaných termínech. V případě řešení složitějších zadání ze strany zákazníka dokázala přispět svými náměty a kreativitou k naplnění našich představ. Její zaměstnanci byli vždy ochotní, trpěliví a spolehliví.

Ing. Petr Hodek, MBA
Předseda představenstva a generální ředitel ČEZ Teplárenská, a. s.

Se společností MARF spolupracujeme již řadu let a po celou dobu jsme s jejich prací spokojeni co se týče rychlosti, ochoty i kvality. Na společnosti si nejvíce cením jejich osobního přístupu k zákazníkovi, jejich umění naslouchat a vycházet vstříc. Velmi si naší spolupráce vážím a myslím, že kdyby bylo více takových firem, naše životy by byly veselejší. 

Ing. Kateřina Huráková
obchodní asistent, Control spol. s r.o.

Chcete vědět více?
Napište nám

Chráněno reCAPTCHA, platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.