Reklama a marketing pod jednou střechou
Klidně si hoďte nohy nahoru. Náš kreativní tým pracuje za vás. Postaráme se o web i reklamu a přivedeme vám nové zákazníky.
Každý milovník ořechových másel zná LifeLike. Ořechové krémy LifeLike vznikly z jediného důvodu. Z vášně k aktivnímu životnímu stylu a kvalitním potravinám. Ořechové krémy LifeLike jsou bez přidaných stabilizátorů, bílého cukru, či palmového oleje. Neustále vymýšlí nové a chutné kombinace. Všechny mají společné jedno – kvalitu, poctivost, čerstvost. V sortimentu LifeLike kromě ořechových krému, najdete také ořechy, oleje nebo tyčinky.
LifeLike se rozhodlo spolu s kompletní proměnnou firemní identity investovat do nového e-shopu na míru.
• Specifické funkce na míru dle požadavků klienta
• Česká a slovenská mutace
• 100 % responzivní web
Pro LifeLike jsme vyvinuli moderní e-shop, který má zakázkové funkce na míru.
• Hodnocení produktů
• Věrnostní program
• Napojení na platební brány
• Jazykové mutace
• Napojení na skladový systém
• Propojení se srovnávači zboží
• Vytvoření vlastních feedu
Chci e-shop s funkcemi na míru
Novým e-shopem vzájemná spolupráce teprve nabrala na obrátkách. E-shop jsme doplnili o skvělé funkce. Nová funkce konfigurace ořechového másla umožňuje zákazníkovi vstoupit do tvůrčího procesu a přizpůsobit si ořechový krém dle vlastní chuti vč. personalizovaného názvu. E-shop automaticky vygeneruje také složení a výživové hodnoty.
Funkce Duopack je chytrá funkce, díky které si může zákazník nechat zabalit 2 ořechová másla dle vlastního výběru do 1 dárkového balení. Aktuálně pro klienta připravujeme další jazykovou mutaci.
Společnost LifeLike ví, že každá koruna utracená za reklamu se může mnohonásobně vyplatit. Proto nám už v roce 2017 svěřili správu PPC kampaní ve vyhledávací i obsahové síti, dynamický retargeting, videokampaně, kampaně v Nákupech Google a v neposlední řadě také SEO analýzu včetně optimalizace webu. Díky tomu si LifeLike drží přední pozice ve vyhledávačích, návštěvnost e-shopu rok od roku stoupá a spolu s ním také množství objednávek a tržby.
14 %nárůst konverzního poměru |
62 %nárůst počtu transakcí |
32 %nárůst návštěvnosti |