Reklama a marketing pod jednou střechou
Klidně si hoďte nohy nahoru. Náš kreativní tým pracuje za vás. Postaráme se o web i reklamu a přivedeme vám nové zákazníky.
Společnost XENIUM Europe s.r.o. je ostravská firma, která už 15 let pomáhá svým klientům nalézt cestu k energetickým úsporám a zároveň vyhovět všem platným nařízením. Na celém území České republiky a východní Evropy.
Klient XENIUM Europe se na nás původně obrátil s požadavkem polepů firemních vozidel. Ovšem už během naší první schůzky jsme identifikovali několik problémů, na které jsme klienta museli jako marketingová agentura upozornit.
Identifikované problémy
• Nejistota firemní identity
• Nečitelná vize a mise společnosti
• Nepřehledná komunikace jednotlivých divizí
Klienta bereme jako svého partnera a tak z naší pozice agentury děláme vše proto, aby byl ve svém podnikání úspěšný. Protože jeho úspěch je i náš úspěch.
Naše řešení
• Analýza aktuálního stavu
• Identifikace problémů a návrh řešení
• Redesign loga a definice firemní identity
• Tvorba webových stránek
• Navazující online a offline marketing
Prvním krokem pro všechny takto velké projekty je u nás vždy ideálně zpracování analýzy společnosti a marketingové strategie. Díky analýze jsme schopni správně se zorientovat na trhu a klient se díky ní může informovaně rozhodnout a ujasnit si směřování své společnosti. Analýza pomáhá vybudovat pevný základ nejen pro nás jako agenturu, ale taky pro všechny budoucí kroky, které společnost následně podnikne.
„Abychom si lépe rozuměli, vybrali jsme jasný archetyp jako odrazový můstek.“
Stejně jako mnoho jiných markeťáků si ve vytváření tváře značky pomáháme určením takzvaného archetypu. Je to skvělý způsob, jak můžeme pomoci klientovi vidět směr, kterým se ubírá. A jaký archetyp se pro společnost XENIUM Europe hodí více než archetyp „kouzelníka“?
Kouzelník je častý archetyp technologických značek - díky svým magickým schopnostem slibuje změnu a transformaci, což XENIUM rozhodně dělá. Vykouzlit energetické úspory je totiž přeci jenom taková malá magie.
Vzhledem k dlouhé historii společnosti jsme nechtěli logo významně měnit a celý rebranding tím ztížit. Zaměřili jsme se tedy hlavně na flexibilitu jeho grafických prvků. Naším cílem bylo, aby tyto prvky umožňovaly široké spektrum využití a adaptace. Vytvořili jsme nespočet variant, které se efektivně uplatnily jako piktogramy, či důležité sekundární prvky. Ty se následně staly klíčovým sjednocujícím prvkem celé firemní identity.
Jaké byly naše myšlenkové pochody při tvorbě loga?
Nové logo vychází z prvků jako Slunce, světla a atomu, s důrazem na estetickou harmonii. Kompozice písmene „X“ vytváří dojem záře paprsků, osvětlovacích systémů nebo fotovoltaických článků.
Technologická společnost s archetypem kouzelníka si zaslouží webové stránky na míru s originálními interaktivními prvky, které jsme, jak už bylo napsáno výše, vytvořili z inovovaného loga společnosti XENIUM. Narozdíl od starých webových stránek společnosti je uživatelský zážitek z návštěvy stránek zábavnější a dodává společnosti tvář a punc kvality a péče.
Hlavním problémem nebyla jen zastaralá webová stránka a nepřehledná komunikace mezi divizemi, jež se společnost pokoušela vyřešit barevným rozlišením divizí. Toto rozlišení bylo problematické hlavně z interních a komunikačních důvodů, jelikož služby jednotlivých divizí se napříč společností různě překrývaly.
Nakonec jsme doporučili a rovnou také provedli spojení těchto divizí pod hlavní hlavičku společnosti XENIUM. Tímto krokem se komunikace společnosti zjednodušila a vše dostalo nový kabát v podobě nové a přehledné firemní identity. Společnosti jsme dále doporučili jak ideálně pokračovat v případě vzniku nových služeb, divizí či produktů.
Webovými stránkami to u nás nikdy nekončí...
Nakonec se přece jen konal happy end. Klient, jako třešničku na dortu, samozřejmě dostal i to, co si původně přál… POLEPY VOZIDEL!
Chtěli bychom, aby tento příklad spolupráce mezi námi a společností XENIUM byl obrazem toho, jak se stavíme ke svým klientům. Ať už přijdou jen s poptávkou polepů firemních aut, nebo jinou dílčí službou, snažíme se být dobrými partnery. Naše vášeň je sjednocovat firemní identity, budovat a rozvíjet značky, pomáhat firmám najít svůj směr a komunikovat ho dále svým zákazníkům - identita je totiž stavební kámen a důležitý krok pro budoucnost firmy. Přeci jenom k tomu máme veškeré nutné nástroje přímo pod jednou MARFstřechou.