
online marketing pro logistickou společnost
Cíl, délka a náplň spolupráce:
- Cílem spolupráce bylo získat z webových stránek klienta více poptávek zejména na nadrozměrnou přepravu.
- Klient nás oslovil v září 2016 a spolupracujeme dosud.
Co vše řešíme:
- Analýza klíčových slov
- SEO (optimalizace pro vyhledávače)
- Linkbuilding (získávání zpětných odkazů)
- PPC reklama
Výsledky:
+ 63 % Nárůst návštěvnosti z vyhledávačů
- 17 % Snížení okamžitého opuštění webu
+ 53 % Nárůst poptávek z webu
Web získal pozice na vybraná klíčová slova (nadrozměrná přeprava, spediční firma, kamionová přeprava, přeprava nadrozměrných zásilek atd.) na první straně vyhledávání (před spoluprácí měla slova pozice 60+). Klient je nyní ve fázi, kdy nepotřebuje obchodního zástupce pro získávání nových klientů, jelikož poptávky mu generují webové stránky.
Výsledky SEO po prvním půl roce spolupráce
Porovnání návštěvnosti z vyhledávačů - září 2016-únor 2017 s předchozím rokem září 2015-únor 2016.
Výsledky PPC reklamy po roce spolupráce
Růst poptávek z webu o 53 % (rok 2020 vs. 2019).