
OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE (SEO)
Mít svůj web nebo e-shop je jedna věc, ale aby ho lidé našli je věc druhá. Chcete, aby váš web měl dobré pozice ve vyhledávačích Google nebo Seznam a zároveň byl zajímavý také pro uživatele webu?
k čemu slouží SEO?
SEO je zkratka anglických slov Search Engine Optimization, což můžeme přeložit jako optimalizace pro vyhledávače. Cílem SEO je, aby se daná webová stránka organicky zobrazovala na předních místech ve vyhledávačích jako je např. Google, Seznam.
Přečtěte si: Jak jsme zvýšili návštěvnost i poptávkovost klientovi s nadrozměrnou dopravou
Můžete mít ty nejkrásnější webové stránky, bez správné a dlouhodobé SEO péče je ale nikdo neuvidí.
SEO se zkrátka postará o to, aby váš web snadno našli relevantní uživatelé pomocí neustálého optimalizování jeho obsahu a sledování trendů ve vyhledávání. Jedná se o běh na dlouhou trať, který ale vykazuje výsledky tím větší, čím déle trvá.
Přečtěte si: Co je to SEO a PPC?
jak postupujeme?
1. Analýza klíčových slov
Na začátku spolupráce provedeme analýzu klíčových slov. Tato analýza je základem pro následnou optimalizaci vašich webových stránek a další on-line marketing. Vybereme relevantní slova k vašemu oboru podnikání, která uživatelé hledají a vyplatí se je optimalizovat z pohledu konkurenceschopnosti. Díky správě vašich webových stránek zajistíme, že budou vaše klíčová slova efektivně integrována do obsahu vašich stránek, což pomůže zlepšit vaše pozice ve výsledcích vyhledávání.
2. Analýza webových stránek
Po vybrání důležitých klíčových slov, přichází na řadu analýza webových stránek z pohledu SEO.
- Zkontrolujeme technické faktory stránek - soubor robots.txt, mapu stránek (sitemapu), URL adresy, chybové stránky 404, broken links atd.
- Doporučíme vám, jak upravit strukturu webu - z hlediska SEO je struktura webu velmi důležitá, aby obsahoval relevantní klíčová slova.
- Interní provázanost stránek – interní prolinkování webu umožní vyzdvihnout určité stránky webu a podpořit je tak ve vyhledávačích.
- Rychlost načítání webu – je především pro Google velmi důležitým hodnotícím faktorem.
3. Úprava textů na webu a on-page faktory
Na základě analýzy společně upravíme texty na webových stránkách. Kvalitní textový obsah stránek je pro vyhledávače jedním ze zásadních faktorů rozhodujících o pozicích stránek ve výsledku vyhledávání. Postaráme se o titulky stránky, popisky, nadpisy a nadpisovou sémantiku – vše, co čte vyhledávač i uživatel. Pro dosažení co nejlepších výsledků v SEO optimalizaci je klíčové mít správně nastavenou správu webu, aby se zajistilo, že textový obsah bude odpovídat nejen požadavkům vyhledávačů, ale i očekáváním uživatelů.
4. Linkbuilding
Jakmile vyladíme on-page faktory, nastává čas pro práci s odkazy.
- Tematické blogy – nezávislé bloggery necháme napsat článek na relevantních webech, které souvisí s činnostmi, jimiž se váš web či e-shop zabývá.
- Moje firma od Google – vyladíme váš firemní zápis, který se zobrazuje ve vyhledávání a v Mapách Google.
- Firmy.cz – vytvoříme nebo vám optimalizujeme profil.
V případě zájmu jsme schopni Vám zajistit také PPC reklamu nebo další navazující služby.