
Hotjet je český výrobce, který vyvíjí vlastní řešení tepelných čerpadel. V zahraničí má vybudovanou silnou pozici a renomé, ale na domácím trhu pro koncové zákazníky cítil potřebu větší viditelnosti a srozumitelnější komunikace.
Obrátili se na nás s cílem pomoci jim zviditelnit se na českém trhu a nastavit marketing tak, aby odpovídal jejich kvalitě a zkušenostem.
Při prvním pohledu na jejich online prezentaci jsme si uvědomili, že jakékoliv PPC kampaně nebo tvorba na sociální sítě, které byly do teď hlavním marketingovým nástrojem značky a které u nás klient poptával, by nedávaly smysl.
Webové stránky byly zastaralé jak graficky, tak obsahově. Chyběla jasná struktura informací i odpovídající důraz na potřeby koncových zákazníků.
Firemní identita nejen že nebyla sjednocená, ale ani jasná a komunikace působila roztříštěně. Mezitím konkurence na českém trhu samozřejmě nezahálela.
TIP: Díky analýze jsme zjistili, že trh s tepelnými čerpadly je velmi konkurenčním prostředím, kde se nevyplatí zůstat pozadu! Moderní webová stránka a jasný brand jsou tedy naprosto klíčové aspekty.
Věříme, že žádný marketing nemůže fungovat bez kvalitních základů značky, jasné vize a konkrétního plánu.
Každý krok musí mít svůj smysl a cíl. Proto se bezhlavě do kampaní nikdy nepouštíme – byla by to zbytečná ztráta peněz, času i nervů klienta.
Než začneme s marketingovými aktivitami, vždy si ověříme, že klient má:
Proto jsme s Hotjetem začali důkladnou marketingovou analýzou.
Na úvodní schůzce, která trvala tři hodiny, jsme pak společně s vedením firmy definovali hlavní hodnoty značky a sestavili plán dalšího postupu.
Až poté, co jsme měli postavené pevné základy, jsme mohli přemýšlet nad dalšími marketingovými aktivitami a rozvojem viditelnosti značky.
Vzniklá marketingová analýza konkurence a značky není žádný šanon papírů, na který se práší někde v kanceláři a slouží jen pro nás samotné.
Při správném čtení se jedná o kompletní návod na značku – dokument, který každý markeťák považuje za zlatý důl a základ pro úspěšné rozhodování a jakékoliv škálování marketingových aktivit.
Díky strategickému přístupu dnes Hotjet působí v online prostoru sebevědomě a profesionálně. A co je hlavní, může se zase v onlinu snadněji vyrovnat svým konkurentům.
Postavili jsmepevné základy pro další růst, budování povědomí a získávání nových zákazníků v České republice, aby firma mohla pokračovat v inovacích a v tom, co jí jde nejlépe. Přinášet teplo (a v létě chladno) do domovů svých zákazníků.