Jsme marketingová agentura

Děláme online a offline marketing

HotJet - moderní web v konkurenčním prostředí tepelných čerpadel

Hotjet je český výrobce, který vyvíjí vlastní řešení tepelných čerpadel. V zahraničí má vybudovanou silnou pozici a renomé, ale na domácím trhu pro koncové zákazníky cítil potřebu větší viditelnosti a srozumitelnější komunikace.

Obrátili se na nás s cílem pomoci jim zviditelnit se na českém trhu a nastavit marketing tak, aby odpovídal jejich kvalitě a zkušenostem.

www.hotjet.cz

Nové webové stránky pro výrobce tepelných čerpadel

Klient často ví, co chce, ale ne nutně to, co potřebuje

Při prvním pohledu na jejich online prezentaci jsme si uvědomili, že jakékoliv PPC kampaně nebo tvorba na sociální sítě, které byly do teď hlavním marketingovým nástrojem značky a které u nás klient poptával, by nedávaly smysl.

Webové stránky byly zastaralé jak graficky, tak obsahově. Chyběla jasná struktura informací i odpovídající důraz na potřeby koncových zákazníků.

Firemní identita nejen že nebyla sjednocená, ale ani jasná a komunikace působila roztříštěně. Mezitím konkurence na českém trhu samozřejmě nezahálela. 

TIP: Díky analýze jsme zjistili, že trh s tepelnými čerpadly je velmi konkurenčním prostředím, kde se nevyplatí zůstat pozadu! Moderní webová stránka a jasný brand jsou tedy naprosto klíčové aspekty.

Staré webové stránky výrobce tepelných čerpadel

Bez pevných základů to nejde (naštěstí víme, jak na to)

Věříme, že žádný marketing nemůže fungovat bez kvalitních základů značky, jasné vize a konkrétního plánu.


Každý krok musí mít svůj smysl a cíl. Proto se bezhlavě do kampaní nikdy nepouštíme – byla by to zbytečná ztráta peněz, času i nervů klienta.

Než začneme s marketingovými aktivitami, vždy si ověříme, že klient má:

Proto jsme s Hotjetem začali důkladnou marketingovou analýzou.
Na úvodní schůzce, která trvala tři hodiny, jsme pak společně s vedením firmy definovali hlavní hodnoty značky a sestavili plán dalšího postupu.

Nové webové stránky pro výrobce tepelných čerpadel

Na čem jsme stavěli a co vyšlo z analýzy?

  • Původní logo jsme zachovali – mělo totiž svou hodnotu a historii
  • Okolo něj jsme postavili novou, sjednocenou firemní identitu, která působí moderně, důvěryhodně a profesionálně.
  • Navrhli jsme nové webové stránky – přehledné, responzivní, zaměřené na koncového zákazníka a podporu konverzí a informovanosti.
  • Připravili jsme nové grafické prvky a pomocí analýzy také
  • nastavili jednotnou komunikaci napříč všemi kanály.

Až poté, co jsme měli postavené pevné základy, jsme mohli přemýšlet nad dalšími marketingovými aktivitami a rozvojem viditelnosti značky.

Kouzelné slůvko je: marketingová analýza

Vzniklá marketingová analýza konkurence a značky není žádný šanon papírů, na který se práší někde v kanceláři a slouží jen pro nás samotné.

Při správném čtení se jedná o kompletní návod na značku – dokument, který každý markeťák považuje za zlatý důl a základ pro úspěšné rozhodování a jakékoliv škálování marketingových aktivit.

Responzivní webové stránky pro výrobce tepelných čerpadel

Výsledek

Díky strategickému přístupu dnes Hotjet působí v online prostoru sebevědomě a profesionálně. A co je hlavní, může se zase v onlinu snadněji vyrovnat svým konkurentům.

Postavili jsmepevné základy pro další růst, budování povědomí a získávání nových zákazníků v České republice, aby firma mohla pokračovat v inovacích a v tom, co jí jde nejlépe. Přinášet teplo (a v létě chladno) do domovů svých zákazníků.

Nové webové stránky pro výrobce tepelných čerpadel

Sekce: Naše reference

Chcete taky „něco takového”?
Napište nám

Chráněno reCAPTCHA, platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.