
Světlíky Zaoral zajišťují montáže, opravy a servis střešních světlíků. Firma s dlouholetou praxí funguje spolehlivě, ale online viditelnost jim zatím chyběla – na začátku totiž přišli jen s logem a přáním polepit firemní auto.
Na schůzce jsme se na chvíli zastavili nad tím, jak bude sebelepší polep auta fungovat bez webu, na který se zákazníci mohou podívat? Kde noví zákazníci dohledají informace? Domluvili jsme se tedy nakonec na tvorbě alespoň jednoduchého prezentačního webu, který bude komunikovat zákazníkům to nejdůležitější:
Pan Zaoral už měl hotové logo, které se nám líbilo, takže jsme jen využili jeho plný potenciál – promítli jsme ho do návrhu lepené reklamy i do samotného designu webu. Takto jsme rovnou doladili použitelnou firemní identitu pro budoucí potřeby a postavili ji na již pevném základu zaběhnutého loga.
VÍTE, ŽE: Pokud už má klient vlastní logo a líbí se mu, nemáme důvod dělat náročný rebranding. Často stačí jen lehký facelift nebo technický upgrade, aby se dalo bez problému použít a postavit se na něm zbytek firemky.
Nový web je moderní, srozumitelný a všechno v něm má své místo – od přehledné nabídky služeb až po kontaktní formulář. Přesně tak, jak jsme si to společně nastavili.
Navrhli jsme strukturu, vymysleli copy a místo fotobanky jsme využili reálné fotografie, které klient dodal. Vyretušovali a upravili jsme je tak, aby se hodily do webu a zároveň působily autenticky a tedy důvěryhodně, jako podnikání, které pan Zaoral provozuje.
A samozřejmě jsme mysleli i na technickou stránku – doména, Google Maps, formuláře, e-mailová schránka, GDPR, bezpečnostní záznamy… a doladili vše tak, aby výsledek prostě seděl a vše hned fungovalo.
Webové stránky jsou jako online vizitka. Místo, které, když je uděláno dobře, podpoří důvěru a zvýší šanci na získání zakázky. Chcete taky vypadat dobře online – ať už začínáte polepem nebo webem? Ozvěte se. Rádi vám navrhneme řešení, které bude nejen hezké, ale hlavně bude dávat smysl.