Blog

Hledáte marketingovou agenturu? Nahlédněte do zákulisí Marfu a zjistěte, jak s námi probíhá spolupráce

Rozjíždíte nový podnik nebo chcete nakopnout své podnikání? Ve světě marketingu a propagace existují jen dvě cesty — offline a online marketing. V tom nejlepším případě jsou navzájem propojené. Aby vás lidé v offline světě poznali už od pohledu, k tomu mohou dokonale posloužit originální billboardy s chytlavým claimem, kreativní polepy ve výloze nebo na automobilu, případně jiné doplňkové reklamní předměty (ano, máme na mysli klasiku jako jsou propisky, hrnky, klíčenky a podobně, ale věřte nám, že umíme vymýšlet dárky i s přesahem!). 


Jak už asi tušíte, tohle bohužel nestačí. Propiska zapadne v kabelce, kolem špičkového billboardu se mihnete jen po cestě „tam“ a hektická doba vaše myšlenky odvane opět někam jinam. Online marketing táhne a v naší  agentuře víme, jak na něj. Podpořit podnikání cílenou reklamou, která se zobrazuje relevantnímu publiku, zapojit technické a obsahové SEO, aby vás vyhledávače milovaly a budovat brand na sociálních sítích. To je náš tajný recept, naše know-how, a v následujících řádcích se dozvíte, jak toho můžete po boku s námi dosáhnout. 

Ještě jste s agenturou nespolupracovali, a tak nemáte představu, co vlastně očekávat? Začtěte se do řádků níže a zjistěte, jak taková spolupráce probíhá.

1. Úvodní schůzka aneb poznejme se

Zahlédli jste billboard, vyskočila na vás reklama na internetu nebo jste dostali doporučení. Vyplnili jste náš kontaktní formulář nebo jsme si zavolali. A tak právě teď společně sedíme v naší zasedačce, pijeme výběrovou kávu a začínáme řešit vaše podnikání. 
V jakém oboru podnikáte? Čemu se věnujete? V jakém stavu jste nyní? Stojíte na začátku nebo chcete rozjet již zaběhnuté podnikání? Jaké služby od nás potřebujete? Chcete jednorázovou službu jako je polep auta nebo potřebujete komplexní služby a chcete rozjet váš web?
Všechny tyto otázky společně rozklíčujeme a vybereme to nejlepší řešení přímo pro vás. Ať už zvolíme jeden ze sestavených balíčků služeb nebo vymyslíme řešení na míru. Marketing v MARFu je pro všechny — pro malé, střední i větší firmy.
Úvodní schůzka je gró celé funkční spolupráce. V MARFu nejednáme šablonovitě, hledáme vždy individuální řešení. O tom se můžete přesvědčit i v referenci pro společnost LyoPro, kdy klient přišel s žádostí o výrobu obalů a odcházel s ucelenou firemní identitou, novým logem a vytvořeným e-shopem, který prodává
Na úvodní schůzce se od nás rovnou dozvíte předběžné tipy a doporučení, celou situaci zhodnotíme, odrazíme se od první cenové nabídky a pokračujeme dál. 

2. Analýza společnosti a první krůčky

Plácli jsme si! Co je další krokem? 
Jedná-li se o jednorázovou zakázku, můžeme následující řádky přeskočit a rovnou se s chutí ponořit do realizace. Pokud jsme však na cestě za špičkovou firemní identitou a dlouhodobým marketingem, čtěte dál.
Aby marketing dlouhodobě šlapal, jako první vypracujeme komplexní analýzu vaší společnosti, služeb a konkurence, která nám odkryje, na čem všem je potřeba pracovat. Součástí analýzy bude již nastínění směru, kterým se chceme vydat. Celé dílo pak společně probereme na další schůzce, kde si vyslechneme vaše poznatky a na řadu přijde ostrá realizace

 

Pojďme se nezávazně potkat, společně najdeme směr a rozjedeme vaše podnikání na plné obrátky: 

CHCI ROZJET MARKETING

 

3. Návrhy, řešení a nacenění — kolik a za kolik?


Setkáváme se podruhé, na stole nechybí naše výborná káva, tentokrát však máme jinou misi — zhodnotit společně provedenou analýzu. Zde se dotýkáme témat, jak by to celé mohlo vypadat, řešíme jednotlivé kroky v analýze a snažíme se naladit na společnou vlnu. Co se vám líbí, co byste změnili, jak vaši firmu vnímáte? Odráží analýza vaši představu? Jakým směrem nastavíme marketingovou strategii?
Po analýze přecházíme k design konceptu. To je ta část, kdy už připravujeme první návrhy ke schválení.  Ladí barvy vašemu oku? Co říkáte na model webu? 
Představte si tento postup jako maturitu (jen o dost příjemnější). Teoretická část je analýza, tou praktickou je design koncept.
Pokud vše sedí, není na co čekat a …

4. Jdeme na to! Realizujeme zakázku

Abychom o vás mohli dát světu vědět, musíte mít spuštěný funkční designový web. Buď už máte vlastní nebo jsme vám ho právě vytvořili a spustili. Veškeré marketingové aktivity totiž na web odkazují — takto můžeme potenciální zákazníky lákat na místo, kde se dozví všechny ostatní informace a ideálně nakoupí. Pokud je tento bod splněn, rozjíždíme naplno propagaci.
Marketingové oddělení hladově rozbíhá reklamní kampaně, nastavuje první bannery na web, optimalizuje SEO a ve spolupráci s grafiky vytváří první skutečné reklamní předměty, polepy či cokoli jiného, co jsme si společně domluvili. Je to běh na delší trať, ale jakmile tuto lokomotivu jednou roztlačíme, už není k zastavení. A to je přesně stav, který chceme! Svěřili jste nám do rukou vaše podnikání a toho si velmi vážíme. A co to znamená pro vás? Teď už si můžete hodit nohy na stůl. Nechte to na nás.

5. Report výsledků, naše doporučení a podpora

V případě jednorázové zakázky naše spolupráce předáním končí. Kdykoli jsme tady ale pro vás i příště.
Pokud zůstáváte, očekávat můžete pravidelná setkávání, ať už u nás nebo u vás, v rámci neustálého zlepšování našich služeb.
Abyste měli dokonalý přehled nad výkonem kampaní a měli kontrolu nad tím, jak se firmě po boku s marketingovou agenturou daří, každý měsíc vám zašleme detailně vypracovaný report, do kterého můžete nahlédnout. Něčemu nerozumíte, chcete něco změnit, upravit strategii? Jsme pro vás stále na telefonu a samozřejmě i osobně. Rádi dovysvětlíme složitější pojmy a procesy, na kterých marketing stojí. I když nám necháváte volnou ruku a z povzdálí svého domova či kanceláře nás očkem sledujete, jsme vaši partneři a odteď táhneme za jeden marketingový provaz. 

Jak poznám, že potřebuji marketingovou agenturu?

Mezi naše 2 nejběžnější typy klientů patří firmy, které již na trhu nějaký ten rok existují, ale cítí potřebu změny, modernizace, inovace. Kupříkladu nové logo nebo ucelení firemní identity, na kterou kdysi tak nějak nebyl čas.
Druhým typem klientů jsou „nováčci“, tedy nové společnosti, které vznikly před nedávnem a chtějí prorazit do světa.
Ať už patříte do skupiny jedna či dvě, poradíme si s oběma. Spolupráce s agenturou znamená svěřit své podnikání do rukou odborníků a sejmout ze svých beder jednu starost navíc. Vidět byznys růst je jedna z věcí, pro kterou to celé děláme. Jdete do toho?

Naše reference

Co o nás říkají naši klienti?

Velmi si ceníme naší dlouhodobé spolupráce s firmou Marf, která nám vytvořila interní software, který urychlil a zefektivnil naší práci, přesně tak jak jsme si představovali. Veškeré naše náměty dokážou a dokázali vždy perfektně zpracovat a převést do reality. Na jedničku funguji také polepy aut a veškeré reklamní předměty/aktivity, a to včetně návrhu! Děkujeme Marfu, ze se vždy snaží vystihnout styl a ducha naši firmy tak jak si přejeme. Díky vám je naše firma úspěšnější!

Adam Gajdoš
PODLAHY Gajdoš s. r. o.

Velmi dlouho jsme hledali firmu se skutečně dobrými grafiky. Bylo to pro nás zásadní, protože jsme chtěli vytvořit firemní identitu. Nejen že se to MARFU povedlo, zcela to předčilo naše očekávání. Polepy vozů, trolejbusu, bannery, letáky nebo návrhy na billboardy, vše vždy přípraví profesionálně a v krátkém čase. Určitě doporučuji všem, kteří hledají kvalitu a spolupráci se skvělými lidmi.

Mgr. Vlasta Schreierová
Jednatelka ADIV, spol. s r.o.

Se společností MARF spolupracujeme ve věci reklamních materiálů, billboardových ploch, grafiky a polepů automobilů více než 10 let. Za celou dobu vše funguje bezvadně, zaměstnanci jsou vždy ochotní a komunikativní a vše díky tomu běží skvěle. Jsme rádi, že máme takového obchodního partnera, protože nic není problém.

Přejeme mnoho stejně spokojených zákazníku jako je společnost RPS Czech.

Petr Syslo
Jednatel RPS Czech, s.r.o.

Grafickou firmu MARF s. r. o. jsme oslovili na doporučení od zákazníka, který si společnost vychvaloval. A opravdu kladné reference, které jsme slyšeli, byly opodstatněné. Ochota, vstřícnost, profesionalita, příjemné prostředí, loajální zaměstnanci, časová flexibilita a mnohé další. Po dobu naší spolupráce s firmou MARF s. r. o. byly všechny provedené grafické návrhy, polepy, zhotovené výrobky vždy přesně podle našich představ. Nápady, které jsme na zaměstnance společnosti „chrlili“ byly vždy dotažené přesně do reálné podoby. K firmě nemáme žádné výhrady a spolupráci můžeme jen doporučit.

Bc. Lucie Židková, MBA
Marketingový koordinátor ADIV, spol. s r.o.

S reklamní agenturou MARF spolupracuje náš úřad již delší dobu. S úrovní všech služeb jsme velice spokojeni. Oceňujeme především rychlost a zároveň kvalitu zpracování zakázek. Dále si ceníme  zejména individuálního přístupu, velmi dobré komunikace, spolehlivosti a pečlivosti. Za Úřad městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky můžeme spolupráci vřele doporučit.

Martina Gavendová
Referent kultury a prezentace městského obvodu Ostrava – Mariánské Hory a Hulváky

Spolupráce naší firmy s marketingovou agenturou MARF představuje klíčový prvek naší strategie marketingu a růstu. Po téměř dvouleté spolupráci můžeme s jistotou říci, že tato spolupráce přináší významné výhody a příležitosti pro naši firmu a značku ASB. Klíčovým faktorem je kvalita jejich práce. Od grafického designu přes obsahový marketing až po sociální média, agentura dodává materiály a kampaně vysoce profesionální úrovně, které oslovují naši cílovou skupinu a přinášejí vynikající výsledky. Jejich tým odborníků je dobře obeznámen s nejnovějšími trendy a technikami v oblasti marketingu, což nám umožňuje vytvářet strategie a kampaně na nejvyšší úrovni. Komunikace s týmem agentury je efektivní a transparentní. Jsou vždy ochotni naslouchat našim nápadům a zpětné vazbě, zároveň však přichází s vlastními inovativními nápady a řešeními. Celkově jsme s dosavadní spoluprací s marketingovou agenturou MARF spokojeni. Jejich profesionalita, kreativita a ochota naslouchat našim potřebám nám poskytují jistotu, že jsme s partnerem, na kterého se můžeme spolehnout, a těšíme se na budoucí spolupráci.

Ing. Jiří Grulich
Jednatel společnosti

Se společností MARF spolupracujeme již celou řadu let a nejvíce oceňujeme jejich tvůrčí nápady, individuální přístup a rychlost, se kterou reagují na naše požadavky. Díky článkům na naše webové stránky a materiálům, které pro nás připravují, přinášíme pro naše zákazníky stále něco nového. Jsme velmi spokojeni se službami, které poskytují a rozhodně nemáme v plánu měnit.

Pavel Pyszko
Jednatel ANTICOR Bohemia s.r.o.

MARF je pro nás synonymem pro oslavy 25. výročí vzniku společnosti PHARMOS, a.s. Díky kompletnímu zastřešení odborné části i večerního programu „Marfem“ jsme měli pozitivní zpětnou vazbu od téměř 300 zúčastněných hostů. Proaktivní přístup, organizace, kreativita a pozitivní odezva na naše změny v harmonogramu (a že jich nebylo málo) je to, co společnost charakterizuje. Při příštích oslavách bude MARF naší volbou č. 1.

Ing. Pavla Šústalová
Referent marketingu PHARMOS, a.s.

S firmou MARF máme dlouholeté zkušenosti. A to, že jsou dlouholeté, je známkou toho, že jsme spokojeni.

Oceňujeme, že naše požadavky, ať už se týkají programování webové prezentace nebo grafiky všeobecně, zpracovávají rychle a pečlivě, vždy podle zadání. Taktéž konzultace z oboru e-marketingu a internetového působení naší firmy patří jistě k přínosným.

Spolupráci s touto firmou vřele doporučujeme.

Kamil Toman
Technický manažer Dexon.cz

Profesionální přístup, rychlé a spolehlivé jednání a skvěle odvedená práce. To je MARF. Se společností spolupracujeme prakticky od jejího založení, po celou dobu této dlouhodobé spolupráce nám vždy vyšli maximálně vstříc. Při změně loga naší společnosti a s tím spojené změně polepu aut byla společnost MARF jasná volba. Do budoucna se na společnost MARF rádi a bez váhání určitě obrátíme. Díky jejich osobnímu a profesionálnímu přístupu a kvalitnímu zpracování zakázky můžeme spolupráci s MARF všem doporučit.

Michal Štěpánek
Jednatel TISKÁRNA GRAFICO s.r.o.

Děkujeme za mnoholetý nadstandartní, trpělivý a pečující přístup k realizaci našich mnohy velmi specifických požadavků. Kvalita výsledků naší spolupráce je vždy na vysoké úrovni. Vážíme si profesionality a vstřícného přístupu všech pracovníků agentury MARF.

PhDr. Lucie Paprsteinová
Vedoucí Intervenčního centra Bílý kruh bezpečí, z.s.

Spolupracujeme s MARFem od roku 2012 a jejich profesionalita, rychlost a nápady byly opět potvrzeny při našem nejnovějším projektu – autoškoly. Nechtěli jsme autoškolu tuctovou, ale jasnou značku se vším všudy! Začali jsme od základů, od rychlých operativních konzultací, některé probíhaly mailem, jiné osobně, až jsme vypracovali firemní identitu – jasné, dobře čitelné a zapamatovatelné logo, webové stránky, polepy vozidel a další reklamní služby, jaké si jen dokážeme představit. ZA NÁS SUPER VÝSLEDEK!!! ...bo nemáme rádi čučkaření...

Ing. et Ing. Karel BLECHA, MOA
Jednatel

Se společností MARF spolupracujeme již řadu let a po celou dobu jsme s jejich prací spokojeni co se týče rychlosti, ochoty i kvality. Na společnosti si nejvíce cením jejich osobního přístupu k zákazníkovi, jejich umění naslouchat a vycházet vstříc. Velmi si naší spolupráce vážím a myslím, že kdyby bylo více takových firem, naše životy by byly veselejší. 

Ing. Kateřina Huráková
obchodní asistent, Control spol. s r.o.

Pamatuji si na první schůzku s panem Fujcikem, kde jsem mu představil neznámou zatím neexistující akci Rainbow Run, psal se únor roku 2015 a jediné co jsme v té době měli, bylo datum, místo a název akce. Takže náš požadavek byl: „Vymyslet logo, vytvořit web, který měl specifický registrační systém, billboardy, motiv na trička, plakáty a celková identita Rainbow Run. A to vše do třech týdnů, protože v květnu se už mělo běžet.

Společnost MARF splnila všechny mé požadavky na jedničku – rychlý přístup produkčních, skvělá grafická práce a náročný web. Další roky se naše spolupráce rozšířila i do dalších oblastí marketingové činnosti. Děkujeme za profesionální přístup, důvěru v začátcích.

Roman Fučík
Ředitel Rainbow Run

Spolupráce se společností MARF byla vždy tzv. na jedničku, tzn. výborná. Společnost vždy dodala požadované služby a výrobky v plném rozsahu a v požadovaných termínech. V případě řešení složitějších zadání ze strany zákazníka dokázala přispět svými náměty a kreativitou k naplnění našich představ. Její zaměstnanci byli vždy ochotní, trpěliví a spolehliví.

Ing. Petr Hodek, MBA
Předseda představenstva a generální ředitel ČEZ Teplárenská, a. s.

Chcete vědět více?
Napište nám

Chráněno reCAPTCHA, platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.