Marketingové trendy pro rok 2023 1. část
Chcete-li směle hledět do budoucnosti a mít pečlivě propracovanou marketingovou strategii, není na škodu najít si správnou inspiraci. Rozhodli jsme se vám ušetřit drahocenný čas a rovnou vám pár nejaktuálnějších marketingových trendů pro rok 2023 nabídnout. Vše ostatní už je jenom na vás.
Jen krátké video a krátká návštěva potěší
Doba zkracování je zpět. Zvládnete přenést své sdělení krátce, stručně, výstižně? Pokud ano, máte nejspíš na příští období vystaráno.
Když využití video obsahu není v marketingu žádnou novinkou a většina obchodníků jeho důležitost zná, musí se nyní potýkat s výzvou zkracování. Nejsilnějšími platformami pro využití krátkého video obsahu zůstávají TikTok a Instagram Reels. Průměrný uživatel sociálních sítí zhlédne až 19 hodin video obsahu týdně a v tomto množství jeho pozornost zaručeně klesá. Nenechte si v novém roce ujet vlak a urvěte pozornost i pro sebe. Zatímco dlouhá videa mohou nabídnout hloubku a velké množství informací, krátká videa skočí přímo do akce a předvedou vše v necelých 60 vteřinách. Navíc k tomu není třeba víc než dobrý nápad, smartphone a dostupný editační software. Běžte svým zákazníkům naproti.
A jak vám může s krátkým videem pomoci MARF a co všechno nabízí?
Koncept a scénář: nabízíme služby kreativního týmu, který pomáhá klientům vytvořit silný nápad a scénář pro krátké video, které bude poutavé a efektivní v komunikaci sdělení.
Realizace: nabízíme kompletní tvorbu videoobsahu, ať už se jedná o animované video, nebo snímané video, vč. zajištění veškerých požadovaných profesí a služeb, jako jsou grafici, animátoři, piloti, kameramani, zvukaři, vizážisté, stylisté apod.
Distribuce: nabízíme služby distribuce pro klienty, kteří chtějí své krátké video zveřejnit na sociálních sítích, jako je Facebook, TikTok nebo Instagram.
Propagace: můžeme vám pomoci nejen s publikací, ale také s propagací a zajistit, že se video dostane k co největšímu počtu diváků.
Analýza a zpětná vazba: V MARFu nabízí také služby analýzy a zpětné vazby, které umožňují klientům zjistit, jak se jejich video chovalo a jaký byl ohlas diváků.
Nezůstávejte pozadu v tvorbě obsahu na sociálních sítích v roce 2023!
Kontaktujte nás a nechte si od nás vytvořit strategii, která obstojí mezi konkurencí na sociálních sítích.
Hey Siri, co si mám dát k snídani, když v lednici nic není?
Textové vyhledávání na Google nebo Seznamu už není jedinou cestou, jakou si běžní uživatelé internetu zjišťují informace. Aktuálním trendem je využití hlasového vyhledávání. Mladší ročníky si nejčastěji hlasem vyhledávají informace k plnění svých domácích úkolů, využívají hlasových asistentů k přehrání hudby nebo ke zjištění aktuálního času. Starší ročníky hlasově diktují textovky nebo využívají hlasových asistentů k zahájení hovorů. Věnovali jste minulé roky tomu, abyste zlepšovali poskytování nejužitečnějšího obsahu zákazníkům, zlepšovali jste uživatelské prostředí a věnovali čas optimalizaci pro vyhledávače (SEO)? Skvělé! Teď je na čase udělat další krok a zaměřit se na optimalizaci hlasového vyhledávání. Jednoduše rámovat obsah kolem otázek: kde, kdo, co, jak? Přesné plánování dílčích okruhů otázek umožní hlasovým asistentům snadno uchopit otázky a směřovat uživatele na správná řešení. Buďte tento rok ve střehu a nechte se najít!
Umělá inteligence není jenom Terminátor
Umělou inteligenci (AI) využíváme ve všech oblastech byznysu už spoustu let. Společnosti zdárně využívají AI v interních procesech, zákaznickém servisu nebo k vyhodnocování dat o chování zákazníků. Zajišťují tak svým zákazníkům nabídku šitou na tělo.
Poslední dobou zaznamenáváme vášnivé diskuse nad využitím umělé inteligence k tvorbě nejrůznějších obsahů. Je libo dokončit symfonii, napsat poutavý obchodní text, novou knihu, namalovat obraz? Všechno lze. AI pomůže například s rutinním psaním obchodních textů. To vše v mnoha variantách. Texty analyzuje a vyhledá nejlepší způsoby, jak je zformulovat. Dovzdělá se, neustále zvyšuje svou produktivitu a netrpí na nepřízeň múz.
I když se zdá, že je vše zalité sluncem, nenechte se mýlit. Pokud se vám využití AI při rychlé tvorbě marketingových textů zamlouvá, můžete narazit na nedostatky:
- nástroj není dokonalý: může se stát, že neporozumí tomu, co se snažíte říct.
- kontrola musí být: významu ale i obsahu, zvlášť, když chcete využít UI pro optimalizaci vyhledávání,
- výsledné texty nemusí být tím pravým ořechovým: můžete být zklamaní, pokud očekáváte básnické invence, cit pro samotný jazyk, správné spojení výrazů bez stylistické a faktické úpravy.
Je to zajímavá a rychlá cesta tvorby obsahu. Ale abychom si nepodřezávali vlastní tvůrčí větve, chcete-li urychlit tvorbu poutavých textů, věnujte se rozšiřování slovní zásoby, trénujte kreativitu nebo se nám rovnou ozvěte a my už tuto práci uděláme za vás.
A jaké typy textů za vás může MARF napsat?
Copywriting: nabízíme služby copywritingu, které zahrnují tvorbu textu pro různé marketingové materiály, jako jsou webové stránky, e-maily, sociální sítě, reklamy atd.
SEO copywriting: Experti z našeho MARF týmu nabízí také služby SEO copywritingu, které pomáhají klientům vytvořit texty, které budou optimalizovány pro vyhledávače, tím se zvýší šance na zobrazování na prvních stránkách vyhledávačů.
Potřebujete pomoci s novými trendy v on-line marketingu?
Pomůžeme vám! Stačí nám napsat.