Vaše otázky? Náš blog!

Tipy, triky, které fungují. Inspirujte se našimi příběhy, které v MARFu píšeme každý den.

Blog

Umělá inteligence: Dobrý sluha, ale špatný pán

V dnešním dynamickém světě marketingu sehrává umělá inteligence zásadní úlohu. Nepředstavuje pouze pomocníka, nýbrž se stává nedílnou součástí strategických a provozních procesů v rámci marketingových iniciativ. Významným faktorem v této oblasti je fakt, že agentury využívají Umělou inteligenci pro optimalizaci práce. Nicméně, naskýtá se otázka: Je umělá inteligence pouhým služebníkem, nebo by mohla získat přílišnou kontrolu?

Proč je důležité nepodceňovat e-mailing? Rozšiřte svou marketingovou strategii!

E-mailing je stále tak trochu podceňovaným marketingovým kanálem. V dnešní době, kdy konkurence neustále roste už nestačí se soustředit na PPC, SEO a doufat, že e-shop či web bude efektivní. Je potřeba neustále sledovat trendy, rozšiřovat a diverzifikovat marketingové kanály, které využíváte, abyste dokázali zasáhnout toho správného zákazníka v tu správnou chvíli tou správnou formou reklamy. Ptáte se jak na to?

U tvorby webovek můžete napáchat spoustu chyb. Představme si 4 nejčastější!

Tvorba webových stránek je procesem komplexním, v němž všechno se vším souvisí. Každý tvůrce by měl vědět, že při tvorbě účinných webových stránek už dávno nestačí jen pasivně a automatizovaně klikat. Bez znalostí, zkušeností a bez přemýšlení si bohužel koledujete o velké zklamání.

Pár osvědčených rad, jak na kvalitní landing page

Landing page nebo také přistávací stránka je důležitým nástrojem k tomu, abyste dovedli uživatele vašich webových stránek přesně tam, kam vy chcete a oni potřebují. Jednoduše je to nejsnazší cesta ke konverzi. Skrze ní se návštěvníci vašich stránek stanou zákazníky: nakoupí, objednají si, registrují se nebo si něco stáhnou.

Marketingové trendy pro rok 2023 2. část

V první části článku o marketingových trendech jsme se zaměřili na krátká videa a využití technologií jako je Siri a umělá inteligence (AI), u kterých můžeme vidět vývoj mílovými kroky. V této druhé části se budeme věnovat dalším trendům, které budou v roce 2023 hrát taktéž klíčovou roli. Připravte se na to, že se dozvíte nejen o nových postupech, ale i strategiích, které vám pomohou posunout váš marketing na další úroveň.

Marketingové trendy pro rok 2023 1. část

Chcete-li směle hledět do budoucnosti a mít pečlivě propracovanou marketingovou strategii, není na škodu najít si správnou inspiraci. Rozhodli jsme se vám ušetřit drahocenný čas a rovnou vám pár nejaktuálnějších marketingových trendů pro rok 2023 nabídnout. Vše ostatní už je jenom na vás.

Case study: Nefunkční loga nahradil jednotný a důmyslný vizuál

Logo patří neodmyslitelně k firmě stejně jako plzeňské k Plzni. Je vizuálním prostředkem, díky kterému si zákazníci vaši firmu či značku snadno zapamatují. Světově proslulé značky investují do návrhu svého loga klidně miliony korun, protože vědí, že se jim investice mnohonásobně vyplatí.

Reklamní agentura, freelancer nebo marketing na vlastní pěst?

„Podnikat bez reklamy je jako mrkat na dívku ve tmě. Vy sice víte, co děláte, ale nikdo jiný to neví,“ řekl Steuart H. Britt. A má recht. Reklamu a marketing řeší zkrátka každá firma, která chce na trhu prorazit a začít vydělávat. Pečlivě také vybírá, komu starosti o úspěšnou reklamní strategii svěří. Bude to freelancer, reklamní agentura nebo snad kamarád od vedle?  

Předimplementační analýza: Investice, která se vyplatí.

Vyvíjet web či e-shop bez předimplementační analýzy je jako stavět dům bez pořádných základů. Na první pohled může vypadat dobře, takže ho nerozeznáte od jiných domů. Ale když zaprší nebo zafouká silný vítr, vaše představy a očekávání se rozplynou jako pára nad hrncem. Přečtěte si, co je předimplementační analýza a proč se nevyplatí ji podceňovat.

Slavíme 20 let s vámi! Jak se MARF posunul a kam směřuje?

Dvacet let uteklo jako voda a spolu s oslavami významného milníku přichází čas nových vizí a bilancování. Co vše se za ta léta ve firmě událo, co nás čeká a jak vlastně vznikl nápad založit MARF? 

První  |  Předchozí  |  Stránka 2 z 3  |  Další  |  Poslední

Naše reference

Co o nás říkají naši klienti?

Spolupracujeme s MARFem od roku 2012 a jejich profesionalita, rychlost a nápady byly opět potvrzeny při našem nejnovějším projektu – autoškoly. Nechtěli jsme autoškolu tuctovou, ale jasnou značku se vším všudy! Začali jsme od základů, od rychlých operativních konzultací, některé probíhaly mailem, jiné osobně, až jsme vypracovali firemní identitu – jasné, dobře čitelné a zapamatovatelné logo, webové stránky, polepy vozidel a další reklamní služby, jaké si jen dokážeme představit. ZA NÁS SUPER VÝSLEDEK!!! ...bo nemáme rádi čučkaření...

Ing. et Ing. Karel BLECHA, MOA
Jednatel

MARF je pro nás synonymem pro oslavy 25. výročí vzniku společnosti PHARMOS, a.s. Díky kompletnímu zastřešení odborné části i večerního programu „Marfem“ jsme měli pozitivní zpětnou vazbu od téměř 300 zúčastněných hostů. Proaktivní přístup, organizace, kreativita a pozitivní odezva na naše změny v harmonogramu (a že jich nebylo málo) je to, co společnost charakterizuje. Při příštích oslavách bude MARF naší volbou č. 1.

Ing. Pavla Šústalová
Referent marketingu PHARMOS, a.s.

Spolupráce naší firmy s marketingovou agenturou MARF představuje klíčový prvek naší strategie marketingu a růstu. Po téměř dvouleté spolupráci můžeme s jistotou říci, že tato spolupráce přináší významné výhody a příležitosti pro naši firmu a značku ASB. Klíčovým faktorem je kvalita jejich práce. Od grafického designu přes obsahový marketing až po sociální média, agentura dodává materiály a kampaně vysoce profesionální úrovně, které oslovují naši cílovou skupinu a přinášejí vynikající výsledky. Jejich tým odborníků je dobře obeznámen s nejnovějšími trendy a technikami v oblasti marketingu, což nám umožňuje vytvářet strategie a kampaně na nejvyšší úrovni. Komunikace s týmem agentury je efektivní a transparentní. Jsou vždy ochotni naslouchat našim nápadům a zpětné vazbě, zároveň však přichází s vlastními inovativními nápady a řešeními. Celkově jsme s dosavadní spoluprací s marketingovou agenturou MARF spokojeni. Jejich profesionalita, kreativita a ochota naslouchat našim potřebám nám poskytují jistotu, že jsme s partnerem, na kterého se můžeme spolehnout, a těšíme se na budoucí spolupráci.

Ing. Jiří Grulich
Jednatel společnosti

Děkujeme za mnoholetý nadstandartní, trpělivý a pečující přístup k realizaci našich mnohy velmi specifických požadavků. Kvalita výsledků naší spolupráce je vždy na vysoké úrovni. Vážíme si profesionality a vstřícného přístupu všech pracovníků agentury MARF.

PhDr. Lucie Paprsteinová
Vedoucí Intervenčního centra Bílý kruh bezpečí, z.s.

Se společností MARF spolupracujeme již řadu let a po celou dobu jsme s jejich prací spokojeni co se týče rychlosti, ochoty i kvality. Na společnosti si nejvíce cením jejich osobního přístupu k zákazníkovi, jejich umění naslouchat a vycházet vstříc. Velmi si naší spolupráce vážím a myslím, že kdyby bylo více takových firem, naše životy by byly veselejší. 

Ing. Kateřina Huráková
obchodní asistent, Control spol. s r.o.

Velmi dlouho jsme hledali firmu se skutečně dobrými grafiky. Bylo to pro nás zásadní, protože jsme chtěli vytvořit firemní identitu. Nejen že se to MARFU povedlo, zcela to předčilo naše očekávání. Polepy vozů, trolejbusu, bannery, letáky nebo návrhy na billboardy, vše vždy přípraví profesionálně a v krátkém čase. Určitě doporučuji všem, kteří hledají kvalitu a spolupráci se skvělými lidmi.

Mgr. Vlasta Schreierová
Jednatelka ADIV, spol. s r.o.

S firmou MARF máme dlouholeté zkušenosti. A to, že jsou dlouholeté, je známkou toho, že jsme spokojeni.

Oceňujeme, že naše požadavky, ať už se týkají programování webové prezentace nebo grafiky všeobecně, zpracovávají rychle a pečlivě, vždy podle zadání. Taktéž konzultace z oboru e-marketingu a internetového působení naší firmy patří jistě k přínosným.

Spolupráci s touto firmou vřele doporučujeme.

Kamil Toman
Technický manažer Dexon.cz

Pamatuji si na první schůzku s panem Fujcikem, kde jsem mu představil neznámou zatím neexistující akci Rainbow Run, psal se únor roku 2015 a jediné co jsme v té době měli, bylo datum, místo a název akce. Takže náš požadavek byl: „Vymyslet logo, vytvořit web, který měl specifický registrační systém, billboardy, motiv na trička, plakáty a celková identita Rainbow Run. A to vše do třech týdnů, protože v květnu se už mělo běžet.

Společnost MARF splnila všechny mé požadavky na jedničku – rychlý přístup produkčních, skvělá grafická práce a náročný web. Další roky se naše spolupráce rozšířila i do dalších oblastí marketingové činnosti. Děkujeme za profesionální přístup, důvěru v začátcích.

Roman Fučík
Ředitel Rainbow Run

Profesionální přístup, rychlé a spolehlivé jednání a skvěle odvedená práce. To je MARF. Se společností spolupracujeme prakticky od jejího založení, po celou dobu této dlouhodobé spolupráce nám vždy vyšli maximálně vstříc. Při změně loga naší společnosti a s tím spojené změně polepu aut byla společnost MARF jasná volba. Do budoucna se na společnost MARF rádi a bez váhání určitě obrátíme. Díky jejich osobnímu a profesionálnímu přístupu a kvalitnímu zpracování zakázky můžeme spolupráci s MARF všem doporučit.

Michal Štěpánek
Jednatel TISKÁRNA GRAFICO s.r.o.

Se společností MARF spolupracujeme ve věci reklamních materiálů, billboardových ploch, grafiky a polepů automobilů více než 10 let. Za celou dobu vše funguje bezvadně, zaměstnanci jsou vždy ochotní a komunikativní a vše díky tomu běží skvěle. Jsme rádi, že máme takového obchodního partnera, protože nic není problém.

Přejeme mnoho stejně spokojených zákazníku jako je společnost RPS Czech.

Petr Syslo
Jednatel RPS Czech, s.r.o.

Velmi si ceníme naší dlouhodobé spolupráce s firmou Marf, která nám vytvořila interní software, který urychlil a zefektivnil naší práci, přesně tak jak jsme si představovali. Veškeré naše náměty dokážou a dokázali vždy perfektně zpracovat a převést do reality. Na jedničku funguji také polepy aut a veškeré reklamní předměty/aktivity, a to včetně návrhu! Děkujeme Marfu, ze se vždy snaží vystihnout styl a ducha naši firmy tak jak si přejeme. Díky vám je naše firma úspěšnější!

Adam Gajdoš
PODLAHY Gajdoš s. r. o.

Se společností MARF spolupracujeme již celou řadu let a nejvíce oceňujeme jejich tvůrčí nápady, individuální přístup a rychlost, se kterou reagují na naše požadavky. Díky článkům na naše webové stránky a materiálům, které pro nás připravují, přinášíme pro naše zákazníky stále něco nového. Jsme velmi spokojeni se službami, které poskytují a rozhodně nemáme v plánu měnit.

Pavel Pyszko
Jednatel ANTICOR Bohemia s.r.o.

S reklamní agenturou MARF spolupracuje náš úřad již delší dobu. S úrovní všech služeb jsme velice spokojeni. Oceňujeme především rychlost a zároveň kvalitu zpracování zakázek. Dále si ceníme  zejména individuálního přístupu, velmi dobré komunikace, spolehlivosti a pečlivosti. Za Úřad městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky můžeme spolupráci vřele doporučit.

Martina Gavendová
Referent kultury a prezentace městského obvodu Ostrava – Mariánské Hory a Hulváky

Spolupráce se společností MARF byla vždy tzv. na jedničku, tzn. výborná. Společnost vždy dodala požadované služby a výrobky v plném rozsahu a v požadovaných termínech. V případě řešení složitějších zadání ze strany zákazníka dokázala přispět svými náměty a kreativitou k naplnění našich představ. Její zaměstnanci byli vždy ochotní, trpěliví a spolehliví.

Ing. Petr Hodek, MBA
Předseda představenstva a generální ředitel ČEZ Teplárenská, a. s.

Grafickou firmu MARF s. r. o. jsme oslovili na doporučení od zákazníka, který si společnost vychvaloval. A opravdu kladné reference, které jsme slyšeli, byly opodstatněné. Ochota, vstřícnost, profesionalita, příjemné prostředí, loajální zaměstnanci, časová flexibilita a mnohé další. Po dobu naší spolupráce s firmou MARF s. r. o. byly všechny provedené grafické návrhy, polepy, zhotovené výrobky vždy přesně podle našich představ. Nápady, které jsme na zaměstnance společnosti „chrlili“ byly vždy dotažené přesně do reálné podoby. K firmě nemáme žádné výhrady a spolupráci můžeme jen doporučit.

Bc. Lucie Židková, MBA
Marketingový koordinátor ADIV, spol. s r.o.

Chcete vědět více?
Napište nám

Chráněno reCAPTCHA, platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.