Aktuality

Byli jsme na Barcampu a máme hlavy plné nápadů (a poznámek)!

Sekce: Co se děje v MARFu?

Barcamp patří mezi ty akce, které nás vždy inspirují, zpochybní naše zaběhnuté postupy a zároveň nás motivují k dalšímu růstu. Letošní ročník v Ostravě byl přesně takový – pestrý, otevřený, plný reálných zkušeností a konkrétních návodů, které si z přednáškového sálu rovnou odnášíme do vlastní praxe. Tentokrát jsme se ponořili do světa silných stránek, automatizace, sociálních sítí i básnické poezie. Pojďme si to všechno projít pěkně od začátku.

MARF na Barcampu 2025

Silné stránky jako kompas v podnikání i životě – Jiří Kratochvíl, DIGITAAL.CZ

První přednáška, která nás zasáhla, se věnovala tématu, o kterém se v byznysu zatím mluví spíš okrajově – talenty a silné stránky podle metodiky Gallup. Každý z nás má 34 talentových témat. Pět z nich je dominantních, a právě ty tvoří naše silné stránky. Co je ale skutečně posouvající? Uvědomit si, že i silná stránka může mít svou bariéru – tedy moment, kdy ji využíváme až příliš.

Dozvěděli jsme se, jak pracovat se silnými i slabými stránkami (ty najdeme v oblasti 30–34) a jak sestavit tým tak, aby fungoval ve flow. Klíčovým pojmem celé přednášky bylo zvědomění. A nutno říct, že už během přednášky jsme si v hlavě začali skládat vlastní „team grid“.

MARF na Barcampu 2025

Čas jako zdroj – Time management 4. generace podle Hany Slámové

Někdy máme pocit, že den potřebuje 36 hodin. Ale co když je to jen o systému? Přednáška Hany Slámové se nesla v duchu praktičnosti a srozumitelnosti.

Zaznělo několik jednoduchých, ale zásadních principů:

Hana také připomněla, že často máme tendenci si myslet, že všechno musíme zvládnout sami. Ale opak je pravdou. Klíčem k efektivitě je asertivní NE a schopnost úkoly správně předávat dál.

MARF na Barcampu 2025

Automatizace v praxi – Štěpán Šigut, PODA a.s.

Věta „automatizace na steroidech“ nebyla jen chytlavým názvem, ale přesným popisem. Štěpán nás provedl cestou, kterou PODA šla při budování vlastní automatizační platformy. Dnes zvládají personalizovanou komunikaci pro více než 100 000 zákazníků, a to ve správný čas, na správném místě a ve správném tónu.

Nechyběly konkrétní ukázky ani přiznání několika zásadních failů – právě ty byly často tím nejcennějším, co jsme si z celé přednášky odnesli. Automatizace totiž není jen o technologiích, ale i o dobře nastavené strategii a trpělivosti.

MARF na Barcampu 2025

Z nuly na 100 leadů za měsíc – Radim Uher, DVA MLUVČÍ

Radim popsal cestu od stagnující akvizice až po výrazný obrat díky změně v přístupu. SEO, PPC, blogy, LinkedIn… všechno to bylo v běhu, ale výsledek se nedostavoval. Pak přišel nový obsah, nový tón komunikace a především odvaha zkusit něco jiného.

Za měsíc 100 leadů, za dva měsíce 1000 % ROI. Nešlo o kouzlo, ale o chytré zacílení, autenticitu a ochotu sdílet i to, co úplně nevyšlo. Zásadním zlomem bylo zavedení nástroje Leadspicker, který umožnil efektivněji pracovat s leady a nenechat propadnout žádný kontakt. Jakmile ho začali používat, ukázalo se, že správné nástroje mohou výrazně zrychlit celý obchodní proces a přinést lepší výsledky s menším úsilím.

MARF na Barcampu 2025

Sociální sítě 2025 – Kristýna Jurášková, Marketingova digital

Algoritmy se mění, trendy přicházejí a odcházejí. Co ale zůstává, je potřeba autenticity. Kristýna rozebrala nejnovější pohled na online přítomnost značek:

Zaujala nás i statistika – průměrný Čech proscrolluje denně 6 kilometrů. V tomhle návalu musí značka zaujmout během pár vteřin.

MARF na Barcampu 2025

LinkedIn jako zdroj dat i byznysu – Tereza Palátová, Storymatters

Přednáška, která nám obrátila pohled na LinkedIn naruby. Tereza nás naučila, že nízké imprese nejsou nutně problém, pokud máme jasný cíl. A taky že cover fotka není jen na parádu – má přinášet hodnotu.

Přesné, praktické rady a připomenutí, že i newslettery na LinkedInu mají své místo. Nešlo o omáčku, ale o konkrétní kroky, které se dají implementovat hned.

MARF na Barcampu 2025

Firemní poezie v přímém přenosu – DVA MLUVČÍ podruhé

Na závěr přišla přednáška, která se zapsala do historie Barcampu. Celá ve verších, téměř bez sprostých slov a s maximální dávkou upřímnosti. Zpověď o budování týmu, vyhazovu na vánočním večírku, vzdělávání, volnosti i rekordních tržbách.

Příběh, který balancoval na hraně dojetí a smíchu. A taky skvělá připomínka, že za každým byznysem jsou hlavně lidé, emoce a odvaha.

Chcete, aby i vaše značka rostla díky správně zvolenému obsahu, funkční automatizaci nebo autentické komunikaci na sítích? Online marketing je naše hřiště – ať už jde o strategii, výkonnostní kampaně, SEO, správu sociálních sítí nebo e-mailing. Rádi se na to s vámi podíváme! Ozvěte se nám a společně vymyslíme, jak to rozjet naplno.

CHCI SPOLUPRACOVAT S MARFEM

Naše reference

Co o nás říkají naši klienti?

Se společností MARF spolupracujeme již řadu let a po celou dobu jsme s jejich prací spokojeni co se týče rychlosti, ochoty i kvality. Na společnosti si nejvíce cením jejich osobního přístupu k zákazníkovi, jejich umění naslouchat a vycházet vstříc. Velmi si naší spolupráce vážím a myslím, že kdyby bylo více takových firem, naše životy by byly veselejší. 

Ing. Kateřina Huráková
obchodní asistent, Control spol. s r.o.

Se společností MARF spolupracujeme již celou řadu let a nejvíce oceňujeme jejich tvůrčí nápady, individuální přístup a rychlost, se kterou reagují na naše požadavky. Díky článkům na naše webové stránky a materiálům, které pro nás připravují, přinášíme pro naše zákazníky stále něco nového. Jsme velmi spokojeni se službami, které poskytují a rozhodně nemáme v plánu měnit.

Pavel Pyszko
Jednatel ANTICOR Bohemia s.r.o.

Spolupráce naší firmy s marketingovou agenturou MARF představuje klíčový prvek naší strategie marketingu a růstu. Po téměř dvouleté spolupráci můžeme s jistotou říci, že tato spolupráce přináší významné výhody a příležitosti pro naši firmu a značku ASB. Klíčovým faktorem je kvalita jejich práce. Od grafického designu přes obsahový marketing až po sociální média, agentura dodává materiály a kampaně vysoce profesionální úrovně, které oslovují naši cílovou skupinu a přinášejí vynikající výsledky. Jejich tým odborníků je dobře obeznámen s nejnovějšími trendy a technikami v oblasti marketingu, což nám umožňuje vytvářet strategie a kampaně na nejvyšší úrovni. Komunikace s týmem agentury je efektivní a transparentní. Jsou vždy ochotni naslouchat našim nápadům a zpětné vazbě, zároveň však přichází s vlastními inovativními nápady a řešeními. Celkově jsme s dosavadní spoluprací s marketingovou agenturou MARF spokojeni. Jejich profesionalita, kreativita a ochota naslouchat našim potřebám nám poskytují jistotu, že jsme s partnerem, na kterého se můžeme spolehnout, a těšíme se na budoucí spolupráci.

Ing. Jiří Grulich
Jednatel společnosti

Spolupracujeme s MARFem od roku 2012 a jejich profesionalita, rychlost a nápady byly opět potvrzeny při našem nejnovějším projektu – autoškoly. Nechtěli jsme autoškolu tuctovou, ale jasnou značku se vším všudy! Začali jsme od základů, od rychlých operativních konzultací, některé probíhaly mailem, jiné osobně, až jsme vypracovali firemní identitu – jasné, dobře čitelné a zapamatovatelné logo, webové stránky, polepy vozidel a další reklamní služby, jaké si jen dokážeme představit. ZA NÁS SUPER VÝSLEDEK!!! ...bo nemáme rádi čučkaření...

Ing. et Ing. Karel BLECHA, MOA
Jednatel

Se společností Marf máme již několikaleté zkušenosti. Byli to oni, kteří nám vytvořili firemní identitu a dali svěžejší vzhled původnímu logu, které jsme vytvořili v obýváku v roce 2001. V roce 2023 se naše organizace přejmenovala a opět jsme hledali vlastní novou tvář. 

Po první schůzce jsem byla nadšená, protože oni nás znají a přišli se skvělým nápadem, že by bylo možné kresby aktualizovat na základě nového poselství, které chceme vyjadřovat. Provedli nás přemýšlením nad marketingovým archetypem a vyslechli naše nápady na logo, které dopadlo na výbornou. Vlastně hodně nám pomohli zorientovat se sami v sobě a ukázat nám směr. A tak se zrodila Tutorie - země poznání spolu s postavičkami, které děti provází nejen v jejich cestě za vzděláním.

Mockrát Marfu děkujeme za jejich trpělivost, profesionalitu a laskavost.

Mgr. Ivona Šťovíčková, zástupkyně spolku


Pamatuji si na první schůzku s panem Fujcikem, kde jsem mu představil neznámou zatím neexistující akci Rainbow Run, psal se únor roku 2015 a jediné co jsme v té době měli, bylo datum, místo a název akce. Takže náš požadavek byl: „Vymyslet logo, vytvořit web, který měl specifický registrační systém, billboardy, motiv na trička, plakáty a celková identita Rainbow Run. A to vše do třech týdnů, protože v květnu se už mělo běžet.

Společnost MARF splnila všechny mé požadavky na jedničku – rychlý přístup produkčních, skvělá grafická práce a náročný web. Další roky se naše spolupráce rozšířila i do dalších oblastí marketingové činnosti. Děkujeme za profesionální přístup, důvěru v začátcích.

Roman Fučík
Ředitel Rainbow Run

S firmou MARF máme dlouholeté zkušenosti. A to, že jsou dlouholeté, je známkou toho, že jsme spokojeni.

Oceňujeme, že naše požadavky, ať už se týkají programování webové prezentace nebo grafiky všeobecně, zpracovávají rychle a pečlivě, vždy podle zadání. Taktéž konzultace z oboru e-marketingu a internetového působení naší firmy patří jistě k přínosným.

Spolupráci s touto firmou vřele doporučujeme.

Kamil Toman
Technický manažer Dexon.cz

Se společností MARF spolupracujeme ve věci reklamních materiálů, billboardových ploch, grafiky a polepů automobilů více než 10 let. Za celou dobu vše funguje bezvadně, zaměstnanci jsou vždy ochotní a komunikativní a vše díky tomu běží skvěle. Jsme rádi, že máme takového obchodního partnera, protože nic není problém.

Přejeme mnoho stejně spokojených zákazníku jako je společnost RPS Czech.

Petr Syslo
Jednatel RPS Czech, s.r.o.

Děkujeme za mnoholetý nadstandartní, trpělivý a pečující přístup k realizaci našich mnohy velmi specifických požadavků. Kvalita výsledků naší spolupráce je vždy na vysoké úrovni. Vážíme si profesionality a vstřícného přístupu všech pracovníků agentury MARF.

PhDr. Lucie Paprsteinová
Vedoucí Intervenčního centra Bílý kruh bezpečí, z.s.

Velmi si ceníme naší dlouhodobé spolupráce s firmou Marf, která nám vytvořila interní software, který urychlil a zefektivnil naší práci, přesně tak jak jsme si představovali. Veškeré naše náměty dokážou a dokázali vždy perfektně zpracovat a převést do reality. Na jedničku funguji také polepy aut a veškeré reklamní předměty/aktivity, a to včetně návrhu! Děkujeme Marfu, ze se vždy snaží vystihnout styl a ducha naši firmy tak jak si přejeme. Díky vám je naše firma úspěšnější!

Adam Gajdoš
PODLAHY Gajdoš s. r. o.

S reklamní agenturou MARF spolupracuje náš úřad již delší dobu. S úrovní všech služeb jsme velice spokojeni. Oceňujeme především rychlost a zároveň kvalitu zpracování zakázek. Dále si ceníme  zejména individuálního přístupu, velmi dobré komunikace, spolehlivosti a pečlivosti. Za Úřad městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky můžeme spolupráci vřele doporučit.

Martina Gavendová
Referent kultury a prezentace městského obvodu Ostrava – Mariánské Hory a Hulváky

Grafickou firmu MARF s. r. o. jsme oslovili na doporučení od zákazníka, který si společnost vychvaloval. A opravdu kladné reference, které jsme slyšeli, byly opodstatněné. Ochota, vstřícnost, profesionalita, příjemné prostředí, loajální zaměstnanci, časová flexibilita a mnohé další. Po dobu naší spolupráce s firmou MARF s. r. o. byly všechny provedené grafické návrhy, polepy, zhotovené výrobky vždy přesně podle našich představ. Nápady, které jsme na zaměstnance společnosti „chrlili“ byly vždy dotažené přesně do reálné podoby. K firmě nemáme žádné výhrady a spolupráci můžeme jen doporučit.

Bc. Lucie Židková, MBA
Marketingový koordinátor ADIV, spol. s r.o.

Velmi dlouho jsme hledali firmu se skutečně dobrými grafiky. Bylo to pro nás zásadní, protože jsme chtěli vytvořit firemní identitu. Nejen že se to MARFU povedlo, zcela to předčilo naše očekávání. Polepy vozů, trolejbusu, bannery, letáky nebo návrhy na billboardy, vše vždy přípraví profesionálně a v krátkém čase. Určitě doporučuji všem, kteří hledají kvalitu a spolupráci se skvělými lidmi.

Mgr. Vlasta Schreierová
Jednatelka ADIV, spol. s r.o.

Spolupráce se společností MARF byla vždy tzv. na jedničku, tzn. výborná. Společnost vždy dodala požadované služby a výrobky v plném rozsahu a v požadovaných termínech. V případě řešení složitějších zadání ze strany zákazníka dokázala přispět svými náměty a kreativitou k naplnění našich představ. Její zaměstnanci byli vždy ochotní, trpěliví a spolehliví.

Ing. Petr Hodek, MBA
Předseda představenstva a generální ředitel ČEZ Teplárenská, a. s.

Profesionální přístup, rychlé a spolehlivé jednání a skvěle odvedená práce. To je MARF. Se společností spolupracujeme prakticky od jejího založení, po celou dobu této dlouhodobé spolupráce nám vždy vyšli maximálně vstříc. Při změně loga naší společnosti a s tím spojené změně polepu aut byla společnost MARF jasná volba. Do budoucna se na společnost MARF rádi a bez váhání určitě obrátíme. Díky jejich osobnímu a profesionálnímu přístupu a kvalitnímu zpracování zakázky můžeme spolupráci s MARF všem doporučit.

Michal Štěpánek
Jednatel TISKÁRNA GRAFICO s.r.o.

MARF je pro nás synonymem pro oslavy 25. výročí vzniku společnosti PHARMOS, a.s. Díky kompletnímu zastřešení odborné části i večerního programu „Marfem“ jsme měli pozitivní zpětnou vazbu od téměř 300 zúčastněných hostů. Proaktivní přístup, organizace, kreativita a pozitivní odezva na naše změny v harmonogramu (a že jich nebylo málo) je to, co společnost charakterizuje. Při příštích oslavách bude MARF naší volbou č. 1.

Ing. Pavla Šústalová
Referent marketingu PHARMOS, a.s.

Chcete vědět více?
Napište nám

Chráněno reCAPTCHA, platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.