PROFO - jedna společnost, několik webů

O KLIENTOVI

PROFO je rodinná holdingová společnost a mezi její hlavní služby patří pronájem lešení a zvedací techniky, mobilního oplocení, obytných a skladových kontejnerů, mobilních WC a umýváren. V portfoliu toho má opravdu hodně a všechny své služby nabízí s kompletním servisem od A do Z. Jedná se o velmi spolehlivého partnera, o kterého se můžete při realizaci svého projektu opřít.

www.iprofo.cz

Do pozice spolehlivého partnera pro společnost PROFO jsme se tentokrát postavili my, a jsme velmi hrdí, že jsme mohli nabídnout oporu ze strany nejen online marketingu.

Původní webové stránky společnosti měly jednu hlavní chybu. A tou byla. Jen jedna stránka. V dobách minulých se možná jednalo o minimalistický trend, pro dnešní dobu to už však dávno neplatí. Moderní online marketing vyžaduje kvalitní web obohacený o obsahově zajímavé podstránky optimalizované pro vyhledávače - SEO (a nejen to). Jednostránkové webovky jsou zkrátka historie, proto byla mise více než jasná – nastavit nový funkční model pro všechny 4 oblasti podnikání společnosti PROFO.

MARFTIP: Jednostránkový web neumožňuje dostatek prostoru pro SEO optimalizaci. Robot procházející web nedostává potřebné informace, bloudí, neindexuje jak má a tak přicházíte o potenciální zákazníky. Aby se web zobrazoval na předních příčkách vyhledávačů, je nutné přiřadit vybrané podstránky pod hlavní klíčová slova. 

Firemní identita, začátek všeho

Firemní identita společnosti byla již nastavená, a ani my jsme po analýze nenalezli moc důvodů, proč ji zásadně měnit. Společnost měla jen jedno přání, kterému jsme vyšli vstříc – změnit barevné rozlišení všech existujících webových stránek. Pro účely jasnější komunikace jsme také navrhli nepatrný zásah do loga. Spojili jsme hlavy dohromady a jako grafici a markeťáci jsme nakonec vykouzlili nový kabát nejen loga, ale také všech webových stránek. S finálním výsledkem se ztotožnil i majitel společnosti. A to je přece to důležité, vždyť vyprávíme především jeho příběh.


Co nás tedy čekalo?

4x analýza webových stránek
4x návrh struktry stránek
4x konstrukce
4x analýza klíčových slov
4x SEO optimalizace

Dobrý nápad + vhodné řešení = MARF

Protože nás čekaly celkem 4 webové stránky, které potřebovaly podstatný “facelift”, a to včetně navazujícího on-line marketingu, i lajkovi musí být jasné, že cenovka se mohla vyšplhat do velmi závratných výšin. I na to jsme mysleli a dohodli jsme se na finančně výhodném řešení - speciálně vytvořené jednotné šabloně webových stránek. 
Tu jsme následně přizpůsobili barevně a obsahově dle potřeb jednotlivých dceřiných společností. Skrz všechny webové stránky se tak nyní nese jednotný duch jednoduché a velmi dobře čitelné firemní identity.

Doporučujeme přečíst si: BUĎTE ZAPAMATOVATELNÍ: V ČEM SPOČÍVÁ SÍLA FIREMNÍ IDENTITY A LOGA?

To bychom ale nebyli my, pořádná kreativní marketingová agentura, kdybychom i přesto nepřidali na jednotlivé webové stránky něco navíc. Ďábel se skrývá v detailech, proto si tuto hlášku vzalo grafické oddělení po boku s IT k srdci. Vznikla totiž jedinečná tlačítka s vlastním chováním, která svou animací dokreslují témata jednotlivých webů. 

Víte co, vyzkoušejte si ta tlačítka sami:


Po začátku spolupráce na všech webových stránkách se společnost PROFO rozhodla pro vytvoření dalšího webu, tentokrát pro autodopravu. Výsledkem spolupráce nakonec je 5 funkčních webových stránek, na které navazuje také on-line marketing (PPC, SEO a další). Spojení funkčního webu s dobře rozjetým marketingem zaručí vysokou návštěvnost, zvýšení poptávek ze stran zákazníků a skvělý základ pro další podnikání. Díky těmto strategickým krokům jsou weby viditelnější, snáze vyhledatelné a společnost se může zase více než pár let v klidu soustředit na další oblasti svého podnikání. 

Hledáte taky něco takového? Společně vždycky najdeme řešení, nebo si alespoň vypijeme kávu z hranatého hrníčku.

OZVĚTE SE NÁM

 

Sekce: Grafický design

Chcete taky „něco takového”?
Napište nám

Chráněno reCAPTCHA, platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů dle GDPR.